6. 3. 2016

Caesar Salad | Recipe


Veľmi som si obľúbila Ceasar šalát v jednom fast foode v Nitre v Mlynoch, a tak som sa ho snažila napodobniť doma. Mäsko, krutóny aj dressing vyšli na jednotku a lepší šalát som ešte asi nejedla!
Mohla by som ho jesť každý deň a to je už čo povedať, pretože ja šaláty neznášam. Zeleninu veľmi nejem, a preto boli pre mňa šaláty pri chudnutí vždy tabu.
Avšak teraz keď som pribrala 6kg za jeden mesiac následkom toho, že som skončila program #sladkýživotbezcukru, povedala som si, že šaláty asi budem musieť zaradiť do môjho jedálnička častejšie a tento šalátik je presne ten, kedy mi vôbec neprekáža, že jem zeleninu.

Na cca 4 porcie budeme potrebovať:
- 2 prsia kuracieho mäsa
- grilovacie korenie, červená paprika a soľ
- 1 šalát
- 6 väčších rajčín
- 4 ks celozrnného toastového chlebíka (alebo krutóny)
- parmezán
- olivový olej

Dressing:
- 250 ml bieleho jogurtu
- med
- dijónska horčica
- 2 strúčiky cesnaku
- vegeta, soľ, korenie

Postup:
Mäso nakrájame na kocky a restujeme ho na olivovom oleji a na cibuľke. Pridáme grilovacie korenie, červenú papriku a soľ. Kým je mäso hotové, nakrájame si šalát a rajčiny. Toastový chlebík nakrájame na kocky a pražíme na olivovom oleji do chrumkava.
Dressing si pripravíme zmiešaním všetkých ingrediencií. Med, horčicu a korenie pridávame podľa chuti.
Mne šalátik chutí najviac keď si ho zmiešam až na tanieri. Najprv si naložím šalát, pridám rajčiny, mäsko a krutóny, posypem parmezánom a pokvapkám olivovým olejom a dressingom.

Dobrú chuť!

Dúfam, že Vám šalátik bude chutiť rovnako ako mne! Ak ho vyskúšate nezabudnite pridať hashtag #healthywithVB, aby som si mohla Vaše výtvory pozrieť!
A ak neviete, čo si dať na raňajky, určite si pozrite TENTO príspevok!

3 komentáre: