31. 3. 2016

BIG SWEATHER


"Ach, tá škola." Takto by som si vzdychla vo svete, kde by neexistovali nadávky, pretože t je to, čo v poslednom čase robím - nadávam na školu.
Vždy som do školy chodila rada. Tešila som sa na kamarátov, na prestávky a na výborné desiaty. Na učenie som sa síce netešila, ale to mi vždy išlo ľavou zadnou a ak som dávala v škole pozor, tak som doma veľa roboty nemala.
Čím som bola staršia, tým bola škola ťažšia. No ja som do nej stále chodila rada a s úsmevom. Dokonca ešte aj minulý rok.
Odkedy som však v 4. ročníku, neusmievam sa s príchodom do školy. Teším sa domov. A teším sa, kedy už konečne zmaturujem.
Je toho veľa. Každý deň idem domov s nechuťou, pretože sa musím učiť na nejaké písomky, matematiku som niekedy milovala a teraz si z nej trhám vlasy, a keď vidím koľko učenia na maturity mám ešte pred sebou, nálada mi rapídne klesá.
Kvôli škole sa dokonca hádam s priateľom a nemáme na seba vôbec čas.

Odmalička nám vštepovali, že škola je dôležitá a že sa musíme učiť, aby sme niečo v živote dosiahli.
No v súčasnosti mi nebehá po rozume nič iné, len či je to naozaj pravda.
Je škola naozaj taká dôležitá? Čo si o tom myslíte Vy?





sweather, shoes-primark / t-shirt-lindex / jeans-hollister / bag-zara

P.S. Vydala som nové video, ktoré si môžete pozrieť TU. Dúfam, že sa Vám bude páčiť a ak nie, budem rada, ak mi napíšete, čo mám zmeniť!

5 komentárov:

  1. Myslím si, že škola důležitá je. Sama na to jednou přijdeš. Taky mě nebaví, musím se nutit, ale chci mít tu vejšku hotovu. A neboj, vím, že to slyšíš všude a asi ti to nepřipadá, ale maturita je brnkačka a zvládneš ji levou zadní. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super cardigan, tyhle tlusté, volné svetry miluji! Také máš úžasné boty! V dnešní době lidi dají na vysokou školu, do státní správy se bez vejšky nedostaneš! Nebo u nás v práci - hlásili jsme se do nějakého výběrového řízení na Slovensku a tam požadovali od manažerky VŠ a upřednostnili ji před zkušenostma. Takže ti to asi možná při hledání práce otevře dveře..Já tedy vš mám, ale nějak mi to nepřijde smrtelně důležitá věc. Na druhou stranu, vím, že na Slovensku si na to potrpí na ten titul o trošku více než v Čechách

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Paráda, moc ti to sluší, a ten svetr je naprosto dokonalý!

    Poshlife

    OdpovedaťOdstrániť
  4. milujem oversized svetre, tento ti neskutočne pristane :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovedaťOdstrániť