4. 2. 2016

SWEATPANTS


Tepláky.

Vždy som ich nosila len na doma. Nikdy som v nich nechcela ísť ani len do obchodu kúpiť mlieko. Od základnej mi bolo do hlavy vtĺkané, že tepláky sú oblečenie na doma a do spoločnosti (do školy) sú nevhodné. V súčasnosti sú tepláky módnym doplnkom. Pomaly za ne utrácame rovnako ako za rifle. Musím ale uznať, že sa mi páči nosiť ich von, do obchodu a dokonca aj do školy (aj keď tam ich nosievam málokedy). Páči sa mi byť na deň "chlapcom" v teplákoch, veľkej teplej mikine, zakryť si neporiadne vlasy čiapkou a zabaliť sa do velikánskej bundy. Páči sa mi ten pocit pohodlnosti (žiadne otlačené brucho od riflí :D ).

Čo si myslíte o nosení teplákov do spoločnosti? Nosievate ich? Ak áno, v akej kombinácii?




beanie-h&m men / hoodie, sweatpants, shoes-primark / bag-calliope / denim jacket-pull&bear

3 komentáre:

  1. Tepláky povonka nenosím a popravde sa mi to ani moc nepáči. Páči sa mi však tvoja bundička. :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja tepláky nosím veľmi rada, hlavne sivé a nemám problém si ich obliecť ani do školy.:) Najlepšie majú v Reserved, odtiaľ mám takmer všetky!:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť