26. 2. 2016

RED DETAILS


Červená pre mňa predstavuje vášeň.
Vášeň sa prejavuje nielen v láske či túžbe, ale napríklad aj v hádkach. Hádky sú u niekoho na dennom poriadku. Hádky kvôli maličkostiam ako "zabudol si vyniesť smeti", "nehovoríš mi často, že som pekná" alebo "zas som našla tvoje špinavé ponožky pod vankúšom", sú asi tými najčastejšími. Môžno mi neuveríte, ale ja som sa vždy hádala rada. V škole som si presadzovala svoje v roztržkách s učiteľmi, s mojimi detskými nepriateľkami som sa niekedy aj pobila a so svojou sestrou som viedla dlhé vojny neustále. Dokonca aj teraz keď sa naskytne vhodná príležitosť, neváham a vytiahnem svoje silné argumentačné schopnosti proti hocikomu.
Nerada sa však hádam s mojimi najbližšími. Aj keď som veľmi tvrdohlavá a málokedy ustúpim, v konečnom dôsledku ma veľmi mrzí, čo vypustím z úst.
Niekedy moje slová totižto dokážu raniť viac ako údery.
Hovorí sa ale, že ak sa ľudia medzi sebou už ani nehádajú, ich vzťahu už niet pomoci.
A povedzme si úprimne, udobrovanie vie byť niekedy príjemné :D






jacket-holy/blouse-stradivarius/trousers-bershka/heels-topankovo.sk/bag-lindex/hat-calliope

Tak čo, okoreníte si aj Vy život príležitostnými hádkami?
A čo hovoríte na outfit? Budem rada, ak mi dáte vedieť do komentáru!

8 komentárov:

  1. Viki toto je najviac mega ultra top!!!! Celé skvelé od hora až dole a tie lodičky sú diabolské!! Bože roztopila som sa ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dokonalost sama. Outfit se mi líbí od hlavy až k patě :)

    Poshlife

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem hodně bouřilivý tip a můj přítel taky, takže prostě hádky k nám patří, ale zároveň miluji udobřování :D Krásný outfit, hlavně ta kabelka je boží :)

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No já také někdy vypustím s pusy něco,co bych neměla, jsem až moc temperamentní! Jinak moc hezký outfit, boty nádherné!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aj ja som riadne tvrdohlavá a nerada sa hádam s blízkymi... a outfit je pekný, elegantny :) klobúk a kabelka sú krásne <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wow Kočka!! A moc se mi líbí kalhoty .))

    OdpovedaťOdstrániť