24. 2. 2016

POSITIVE ENERGY


Pozitívna energia. Tou som za posledný týždeň nabitá viac ako inokedy. Prečo? Venovala som sa totiž sama sebe a robila niečo pre seba. Začala som aktívnejšie cvičiť (konečne!), stravovať sa podľa seba, nič si nevyčítať. Stretla som sa s ľuďmi, s ktorými som veľmi dlho nebola a prežila s nimi úžasné chvíle. Po dlhej dobe som bola niekde na výlete, išla sa dobre najesť do reštaurácie, zatancovala si a vybláznila sa.
Konečne som sa stretla aj s Dominikou, ktorú som poznala zo školy aj z tanečnej, no nikdy sme spolu von nešli.

Je veľmi zaujímavé, čo spoločnosť tých správnych (alebo nesprávnych ľudí) môže spraviť s Vašou náladou, správaním alebo názormi.
Celý život ma obklopovali väčšinou nesprávni ľudia. Ľudia, ktorí ma ťahali len nadol. Samozrejme, mala som pár tých najbližších, ktorí tu boli pre mňa vždy -.rodinu. Teraz však konečne začínam cítiť, že mám okolo seba len ľudí, ktorí ma podporujú, vedia mi niečo ponúknuť, vedia mi pomôcť, vedia ma niekam posunúť. Hovorí sa, že rodinu si nevyberieš, ale priateľov áno. A ja som si ich konečne vytriedila a "nechala" som si len tých, o ktorých viem, že mi nepodrazia kolená.
Máte okolo seba Vy tých správnych ľudí?

Tento týždeň som sa síce vôbec nevenovala blogu, čo ma trošku mrzelo, ale asi mi to aj padlo vhod.
Teraz mám toľko dobrej energie, toľko dobrých nápadov, toľko inšpirácie!
Verím, že sa to odrazí aj tu.



bomber jacket, dress-bershka / shoes-primark

Čo ste za posledné dni zažili Vy?
Nezabudnite sa zapojiť do mojej giveaway, ktorá prebieha ešte pár dní.

Fotky fotil Marek M.

4 komentáre:

  1. Nedávno jsem také "třídila" kamarády a musím říct, že jsem mnohem spokojenější. :)
    Za poslední dny jsem toho moc neprožila. Samá škola a teď i angína.
    Šaty se mi moc líbí! :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Můžu říct, že mám opravdu skvělého přítele, rodinu, nejlepší kamarádku a další kamarádky :)
    Já se taky snažím více věnovat sobě, ale nemám na to moc času...
    Krásný outfit! ♥

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úplne chápem ako to s tými priateľmi myslíš:) ešte na základke som mala okolo seba takmer iba takých ľudí, ktorí ma stále ťahali dolu a veľmi ma ovplyvňovali. keď ma prešla puberta a začala som chodiť na strednú školu, uvedomila som si, akú veľkú rolu v mojom správaní a myslení tvoria najbližší ľudia v mojom okolí. po pretriedení kamarátov na tých správnych a na tých nesprávnych mi až doslova spadol kameň zo srdca. a tiež je skvelé mať pri sebe 1-2 najbližších priateľov, ktorí ťa vo všetkom podržia, podporia, pomôžu.:) pre mňa hranicou dokonalosti je mať pri sebe aj svoju druhú polovičku, na ktorú sa môžem vždy spolahnúť a hlavne viem, že vo mňa verí!

    Chcela by som ťa pozvať na môj blog, na ktorom práve prebieha giveaway o balíček kozmetiky od Avonu Saja Frey blog- GIVEAWAY :)

    OdpovedaťOdstrániť