10. 2. 2016

My Beauty Wishlist

My Beauty Wishlist

V takéto upršané a zamračené dni veľmi rada vytváram wishlisty. Nikdy ma to veľmi nebavilo, pretože to zaberie veľa času, ale odkedy mám aplikáciu Polyvore v mobile, tak sa neviem od toho odtrhnúť. Na Polyvore viem vždy nájsť skvelé kúsky, od tých lacnejších až po najdrahšie.
Dnes som sa za sychravého počasia zasnívala a vytvorila tento beauty wishlist.
Keďže sa blíži Valentín, možno to bude pre niektorých chlapcov aj inšpirácia, ako potešiť svoje dievča.

Paletka Urban Decay Naked Smoky
Túto paletku som si zamilovala vo videách rôznych beauty youtuberiek, ktoré sledujem. Líčenie s ňou je úžasné a veľmi sa mi páči pigmentácia farieb. Výhodou paletky je, že obsahuje matné aj trblietavé tiene od svetlých po tie najtmavšie.
Keďže som veľkou fanúšičkou dymového líčenia, táto paletka bola hneď prvá na mojom wishliste.

Anastasia Beverly Hills Contour Kit
Túto značku a celkovo nejaký kontúrovací set by som takisto nepoznala bez zhliadnutia makeupových videí. Kontúrovanie som využívala prakticky vždy, len som na to používala bronzer. Táto paletka obsahuje ale všetko na dokonalé vykontúrovanie tváre.
Čiže vitajte vystúpené lícne kosti a dovidenia široký nos!

Maybelline Instant Age Rewind Concealer
Asi najlepší korektor pod oči, aký som kedy videla. Super kryje kruhy pod očami a rozjasňuje pleť. U nás som ho ešte nikde nevidela, takže keby viete, kde sa dá zohnať určite mi dajte vedieť.

Kontúrovacia ceruzka LR Colours
Pre mňa zatiaľ najlepšia kontúrka. Vyskúšala som už každý odtieň a všetky sú krásne, niekedy ich používam aj namiesto rúžu. Líčenie s ňou je rýchle a jednoduché!

MAC Retro Matte
Rúže značky MAC som ešte nemala, ale počula som na ne jedine chválu. Navyše majú úžasné odtiene. Vyhliadla som si ružovo-fialový odtieň v matnom prevedení a zálusk mám aj na Ruby Woo-krvavo červený lesklý rúž.

Tiene na obočie
Doteraz som používala na obočie ceruzku, pretože sa mi s ňou dobre pracovalo, ale skúsila by som si aj prácu s tieňmi, s ktorými sa podľa mňa dajú vyčariť krásne tvary obočia. Máte nejaké, ktoré mi viete odporučiť? Najlepšie tmavo-tmavohnedé.

ZOEVA štetce
Nielenže majú nádherný dizajn, ale sú tak príjemné! Premýšľam, či si kúpiť iba pár, alebo rovno celú sadu. Čo myslíte Vy?

Karolina Kurkova Eau de Parfum
Používam ho už vyše roka a táto vôňa mi ešte stále nelezie na nervy. Je príjemná, osviežujúco letná a vonia celý deň. Už teraz mám v zálohe jednu ďalšiu, pretože ak sa mi minie tá, čo mám, určite ostanem tejto vôni verná.

Nude Lak na nechty, kozmetická taštička a žehlička na vlasy
Asi si viete predstaviť, ako dlho mi trvá kým si vyžehlím vlasy! Preto potrebujem nejakú kvalitnú žehličku, ktorá moje vlasy až tak nezničí a najlepšie by bolo, keby má aj vymeniteľné nástavce.
Nude lak na nechty zháňam už veľmi dlho, no nikde som nenašla ten správny odtieň. Veľmi sa mi páči v matnom prevedení.
Kozmetických taštičiek mám plno, ale ani jedna nie je dosť veľká na všetky moje produkty alebo vhodná na cestovanie. Veľmi sa mi páčili tie v Primarku, tak sa asi poobzerám po nejakej tam.


Aké beauty produkty sú na Vašom wishliste?


8 komentárov:

  1. nepohrdla by som tvojím wishlistom veru :)) a ja mám na obočie tiene od catrice, tie sú tmavé a skvelé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak z tvého wishlistu mám UD Smoky a MAC Ruby Woo. :-) ZOEVA mě láká, ale ta Rose Gold řada není moc chválená a nebudu riskovat. Žehličku také potřebuji, mám v plánu ale nějakou napařovací. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naked smoky by som brala ihned :) Inak MAC určite vyskúšaj, ja mám už 7, iné ruže skoro nepoužívam! Ruby Woo je mimochodom matný rúž. :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Také si chci koupit Zoeva štětce a asi si koupím rovnou celou sadu :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Myslím, že tak ako máme podobný vkus na oblečenie máme podobný vkus aj na kozmetiku. Našla som si tam nejeden produkt, po ktorom som pozerala už aj ja :)

    Bari Bircak

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Haha, hodně mě pobavil nápis na té kosmetické taštičce :D
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvělý wishlist! Já rozhodně potřebuji rtěnku od MAC!

    OdpovedaťOdstrániť