13. 2. 2016

Healthy Breakfast Inspirations + Giveaway

Vedela by som raňajkovať celý deň! Raňajky sú mojím najobľúbenejším jedlom dňa, preto som si pre Vás pripravila zopár nápadov na chutné a zdravé raňajky. Musím sa Vám priznať, že toto je tiež tak trochu článok najmä pre mňa, keďže som už strácala motiváciu jesť zdravo. Neviem však, či by som sa vôbec vedela týchto úžasných raňajok vzdať! Všetky mi vždy veľmi chutili a mala som problém nedať si ešte jednu (či dve) porcie navyše.


1. Ovsená kaša
Toľko omieľaná, neznášaná a milovaná. Najprv mi nechutila vôbec, neskôr som zniesla len tú instantnú a teraz si bez nej neviem predstaviť ráno.
Ako si ju pripravujem ja?
30g (cca 1dcl) ovsených vločiek varím s 3dcl vody, pridám 1ČL proteínu, vanilkového extraktu alebo škorice. Keď zmes začne bublať, začnem kašu miešať, kým nezíska hustejšiu konzistenciu. 
Ozdobujem ovocím a medom.
Najradšej mám ale kombináciu banán, mrazené maliny, chia semienka, med, kakao a strúhaný kokos!


2. Lievance
Keď som bola malá, palacinky a lievance boli mojím NO.1. Keď som zistila, že sa dajú pripraviť zdravo a chutne, stali sa pre mňa pravidelnými víkendovými raňajkami.
Môj recept na tie najobľúbenejšie nájdete TU.


3. Francúzske toasty
Podľa mňa len obyčajný chlebík vo vajíčku na sladký spôsob. Avšak chutí úžasne!
Ja som si recept vymyslela len prednedávnom a je veľmi jednoduchý. Jeho príprava rýchla a pokiaľ máte dobrú panvicu, niet naozaj čo pokaziť.
Môj recept nájdete TU.


4. Raňajkové smoothie
Smoothie som si dnes robila prvýkrát a musím povedať, že je to mňamka! Je to jednoduché, nenáročné na prípravu a predstavuje vyvážené raňajky. Ak sa ponáhľate do školy či do práce, tak sa smoothie stane Vaším najlepším priateľom na ráno.
Budete potrebovať len 1 banán, 4 väčšie jahody, biely jogurt, chia semienka, mlieko a poprípade med. Všetko som dávala od oka a potom len rozmixovala!


5. Egg Burger
My so sestrou si tieto "burgery" robievame často na večeru. Sú výživné, plné bielkovín a s čerstvou zeleninkou sú výborné!
Príprava je opäť veľmi jednoduchá a rýchla!
Dáte si robiť volské oko na olivovom oleji a medzitým si pripravíte chlebík (ja mám najradšej ražný alebo slnečnicový), ktorý natriete Lučinou a obložíte šunkou a syrom. Navrch položíte hotové volské oko, šalát, rajčinu alebo papriku. Ja si na to často pridávam ešte kyslú uhorku, s ktorou chutí burger ešte lepšie!


Giveaway!
Mám pre Vás 2 kartóny Nestlé čokoládovo-banánových musli tyčiniek!
Ak si na nich chcete pochutnať stačí ak:
- ma budete sledovať cez GFC (vpravo hore)
- napíšete mi do komentáru, aké sú Vaše najobľúbenejšie raňajky
- zanecháte v komentári aj svoj e-mail.
2 výhercov (každý dostane jeden kartón) sa dozviete o 2 týždne na mojej FB stránke!


Ak vyskúšate niektorý z mojich receptov, nezabudnite pridať tag #healthywithVB!
Veľmi ma tým potešíte a rada si pozriem Vaše raňajkové výtvory!

10 komentárov:

  1. Mňam, miluju prázdninové a víkendové snídaně, když mám spousty času! :) francouzské tousty jsem si dělala včera poprvé a jsou fakt hoodně mňam!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá to skvěle,proč mi prostě nechutnají ovesné kaše,vypadá to tak krásně :( Moje oblíbená snídaně jssou topinky s máslem a česnečkem, vánočka, či nějaký toustík :) Nebo jednoduše vydatné smoothie :)
    rozaliemetelkova@seznam.cz

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sledujem ako Lucia Jakubčáková.
    Moja sestra si raz ráno robila palacinky, ale nie na spôsob ako ho každý pozná. Ochutnala som ich a odvtedy na nich nedám dopustiť. Robia sa z jedného vajíčka, banánu a ovsených vločiek. Ja som si dávala ešte kokos alebo chia semiačka. Sú veľmi chutné.

    luciajakubcakova11@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. OOch wau, všetky recepty určite vyskúšam, lebo všetko vyzerá skvele :)
    Čo sa týka mojich obľúbených raňajok, tie nemám, ale obľúbila som si ako ty a mnoho iných ľudí ovsenú kašu. Moja mamka sa len chytá za hlavu a smeje čo to za bludy si robím.

    veronika.zorska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Musli jogurt banan
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. kaca.val.1996@seznam.cz
    sleduji jako KačaVal
    Já si nedokážu představit ráno bez ovesné kaše, miluju ji <3 Dále co snídám, ale nějak jsem tomu ještě moc nepřišla na chuť je bílý jogurt. Moc mi to nechutná, ale já to mám o zvyku. Ovesná kaše mi dříve taky nechutnala a teď ji snídám každý den :) A taky co miluju jsou palačinky z ovesných vloček (namočené přes noc), vajíčko a lžička bílého jogurtu. Mňam :)
    Jinak ty toasty musím určitě vyzkoušet !! :) Pak dám určitě na insta :)
    Jinak já musli tyčinky jím pravidelně na svačinu do školy, ještě s nějakým kusem ovoce. Jinak banán a čokoláda. Mňam :( <333

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sleduji jako Lenca.
    lencaklimova@seznam.cz
    Většinou snídám topinky s máslem, jogurt nebo banán. A samozřejmě kávu s mlékem.
    FB Lenka Klimova.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. sleduji jako Jana Janotová. K snídani si nejraději dělám ovesnou kaši s ovocem a ořechy nebo když nemám čas, tak jen bílý jogurt s ovocem; a když vůbec nemám čas, tak jen nějakou sušenku a banán na rychlovku v autě :-)
    yanacze@yahoo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. super giveaway a krasne fotky ačlánok :)
    sledujem pod tymto učtom
    moje oblúbené ranajky je sladká pizza je to vlastne taka ovsenna placka a na vrch si dam vždy nečo ine :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GFC: vaja vaja
    Ja milujem ovsenú kašu na všetky rôzne spôsoby, doladenú s nejakým sladučkým ovocím:)
    wendi@centrum.sk
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť