15. 1. 2016

Don´t judge a book by its cover


Najprv som chcela tento príspevok napísať o niečom úplne inom, ale v hlave ma trápi jedna vec, o ktorú sa s Vami chcem podeliť.
Odmalička nám hovorili, že nemáme súdiť knihu podľa obalu. Vždy som sa snažila to dodržiavať a ak som niekoho súdila predtým, než som ho spoznala a zistila som, že som sa mýlila, ospravedlnila som sa. Za uplynulé týždne som však prišla na to, že ľudí, ktorých som si myslela, že poznám veľmi dobre a nikdy som ich nesúdila podľa ich obalu alebo môjho prvého dojmu z nich, vôbec nepoznám. Prišla som na to, že som sa v nich obrovsky mýlila.

Ľudia niekedy spravia určité veci, ktoré by sme od nich nikdy nečakali. V dôležitom momente sa zachovajú nesprávne. Alebo dokonca sa správali falošne vždy, len to dobre skrývali.


Keby ste ma poznali pred 5 rokmi, vedeli by ste, že som bola ako oni. Ubližovala som ľuďom. Potom som však zmenila okruh svojich známych, poučila som sa a prestala som byť tou zlou. Teraz sa mi presne takí ľudia objavujú v živote. Žeby karma? Alebo je to nejaké moje zrkadlo?
Ak by to mal byť odraz toho, čím som bola, som vďačná, že sú títo ľudia v mojom živote, pretože viem, že ja takou byť nechcem.

Ako tak po sebe čítam, zdá sa mi to trochu zmätené. No také sú aj moje myšlienky - zmätené.
Jedno však viem, poučila som sa z toho. Už si nepustím každého blízko tela, neprezradím o sebe všetko a budem si vyberať ľudí, ktorých chcem mať okolo seba - dobrých ľudí, ktorí ma naplnia pozitívnou energiou.


beanie-stradivarius / t-shirt-zara / jeans-hollister / bomber jacket-bershka / boots-timberland / bag-calliope

Prežili ste niečo podobné? Budem rada, ak sa sa o to so mnou podelíte v komentároch!
Vždy si ich rada prečítam!


3 komentáre:

  1. Bunda je maximálne TOP! 😍 eli.vido.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sklam všetkých, ktorí ťa podceňovali.. ��

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super kombinace a bomber vypadá úžasně!! :)

    OdpovedaťOdstrániť