2. 1. 2016

HELLO 2016!



Prvý príspevok v novom roku!
Dúfam, že ste Silvester strávili so svojimi najbližšími a bez úrazov. Ja som strávila pár dní na chate, po 2 rokoch som sa postavila na snowboard a vlastne som bola prvýkrát na Nový rok niekde inde ako doma.
Ešte si ale poriadne neuvedomujem, že sme zas o rok ďalej. Síce som si už začala vyplňovať diár, určite sa stále budem mýliť v dátume.

A v čo v roku 2016 dúfam?

Dúfam, že budem zdravá, šťastná a stále milovaná mojím M.
 Dúfam, že sa mi splní všetko, čo si zaumienim.
Dúfam, že úspešne zmaturujem, vyberiem si dobrú školu a od septembra zo mňa už bude vysokoškoláčka niekde v zahraničí.
Dúfam, že sa konečne dostanem k svojej vysnenej postave a budem sa naplno venovať cvičeniu a zdravému životnému štýlu.
Dúfam, že budem stále blogovať, viac ako v roku 2015 a že na konci tohto roku budem na seba hrdá.
Dúfam, že v tomto roku budem lepším človekom ako v tom minulom.
Dúfam, že okolo seba budem mať len dobrých ľudí.
Dúfam, že tento rok navštívim pár cudzích krajín
Dúfam, že popri všetkých povinnostiach, ktoré ma čakajú, budem mať čas na zábavu a využijem svoj voľný čas správne.
Dúfam, že...

A v čo dúfate v tomto roku Vy?



hat-calliope / jacket-holy / turtleneck-h&m men / shoes-h&m / bag-lindex

4 komentáre:

  1. Nenapadlo by me okouknout H&M Mens' section, priste zajdu! Super napad:)
    www.lucyjirak.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wau,si neskutočne krásna, nech sa ti všetko splní ♥ :)
    www.mimlovee.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne fotky, milujem tvoje články! :)

    btw. pozývam ťa na môj blog, kde prebieha novoročná súťaž :)
    GIVEAWAY U MŇA NA BLOGU | PARFÉM CHLOÉ

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvělý outfit! Máš nádherné kudrlinky:)

    OdpovedaťOdstrániť