25. 1. 2016

HARD DECISION


Zdalo sa mi to ako najťažšie rozhodnutie v mojom živote. Výber vysokej školy. Zvažovala som plno možností. Najprv Prahu (ČVUT), potom Brno (VUT), Dánsko a dokonca som uvažovala aj nad tým, že nikam na VŠ nepôjdem. Lenže pracovať od 19 do 70 rokov sa mi nepozdáva.
Moje prvé rozhodnutie bolo, že pôjdem do Dánska. Skvelý spôsob výučby, zlepšenie sa v angličtine a...3,5 roka bez môjho M. Vždy som bola tá, ktorá vravela, že sa nebude pri rozhodovaní sa o svojej "kariérnej budúcnosti" prispôsobovať druhým. Lenže ono to nie je až také jednoduché. Nechcem zahodiť 3-ročný vzťah kvôli pár rokom na univerzite v Dánsku. Možno (a možno nie) svoje rozhodnutie budem raz ľutovať, no práve v tejto chvíli som najšťastnejšia, že som si vybrala práve Brno, kde ide aj môj priateľ. Rozhodla som sa totižto podľa srdca.
A moje srdce je šťastné, keď je s ním.
Na VUT v Brne na DOD boli všetci milí, prostredie je tam krásne, ide tam veľa mojich spolužiakov a určite využijem možnosť výučby v anglickom jazyku.
Ach, čoskoro sa mi to blíži a ja budem mať za sebou maturitu a budem sa sťahovať. Síce som na jednej strane smutná, že za pár mesiacov sa mi to končí, teším sa na nových ľudí, nové miesta, nové skúsenosti - nový život.

Aké najťažšie rozhodnutie ste v živote spravili Vy? Je na tom niekto rovnako a za pár dní bude podávať prihlášku na VŠ? Aké sú Vaše pocity?



beanie-h&m men / jacket-stradivarius / dress, shoes, bag-pull&bear 

13 komentárov:

  1. Síce som iba na ZŠ, ale podobné rozhodnutie čakalo mňa, ja sa tiež od septembra dá sa povedať "sťahujem" na intrák a začínam novú kapitolu gympeľ, teda dúfam, že ma zoberú hah :D ale inak ako človek, ktorý rozmýšľa o budúcnosti mám už naplánovanú aj výšku no a o VUT v Brne som tiež rozmýšľala, takže možno sa tam stretneme keď ty budeš piatačka a ja prváčka, hah. Veľa šťastia!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som taktiež rozmýšľala nad Dánskom a inými krajinami, ale myslím, že na to nie som pripravená. Taktiež som sa rozhodla pre mesto, kde ide aj môj priateľ a som spokojná so svojim rozhodnutím. Veľmi sa mi páči odbor na ktorý sa chystám a ešte aj tá predstava, že zároveň môžem byť s človekom, s ktorým trávim každý deň, je skvelá, takže plne podporujem tvoje rozhodnutie! A skvelý outfit ako vždy ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak! Ja by som sa vrhla do Dánska hneď, keby nemám priateľa...ale som šťastná, že ho mám a budeme na VŠ spolu :)

      Odstrániť
  3. Jéje, tohle si moc dobře pamatuji a jsem na tom zrovna stejně, teď vybírám navazující studium. Tak hodně štěstí! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Také jsem teďka v procesu vybírání školy a není to teda vůbec příjemné! :D
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aký odbor si si vybrala? :)
    -A

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Určitě se ti tam bude líbit, Dánsko je určitě zajímavá zkušenost, ale od čeho máme Erasmus!

    Marketatrpisovska.blogspot.cz//LIFESTYLE BOOK

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja mám ešte rok čas, ale už pomaly rozmýšľam a chcela by som si dať na Masarykovu v Brne prihlášku :)
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
  8. gratuluji k rozhodnuti a at si clovek rozhodne cokoliv, je to na nim aby to z toho rozhodnuti udelal co nejlepsi:) tak at se ti v brne libi:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu a budu rada kdyz se prihlasis:)
    Bridge of Memories

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak drzim palce, nech sa ti tam dari :)
    btw: Nenapisala by si clanok o pole dance?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak je o to záujem, samozrejme rada napíšem :)

      Odstrániť