28. 1. 2016

BIG CARDIGAN


Tak ako som prednedávnom bola zamilovaná do čiernej a all black outfitov, teraz naopak milujem bielu a jej hocijaké prevedenie v outfite alebo doplnkoch. Síce sa hovorí, že biela rozširuje, ja sa v nej cítim fantasticky (až na to, že občas musím stiahnuť bruško). Takisto ako sa fantasticky cítim vo voľných pohodlných veciach ako je tento úžasný sveter, ktorý sme objavili v pánskom H&M pri našich posledných nákupoch (celý haul nájdete TU). Milujem ako sa v ňom môžem zababušiť a bola som prekvapená, aký je teplučký.
Postupne začínam zisťovať, že v pánskom oddelení sa dajú nájsť niekedy super kúsky. Páčia sa mi velikánske svetre, v ktorých moja malá postava bude plávať a pánske košele, ktoré vyzerajú zapravene úžasne. Tiež milujem pánske doplnky - šále, ktoré sú omnoho teplejšie a väčšie ako tie dámske, čiapky, ktoré mi vždy sadnú a nie sú prečačkané a taktiež okuliare. Niekedy závidím chlapcom, pretože im stačí vojsť do dvoch obchodov a majú nakúpené na celú sezónu, zatiaľ, čo my, dievčatá, môžme prejsť aj sto obchodov a stále nenájdeme niečo, čo by sa nám naozaj páčilo.




jacket-stradivarius / cardigan-h&m men / jeans-hollister / t-shirt, bag-zara / shoes-primark

Nakupujete v pánskom oddelení aj Vy? Ak áno, čo najradšej?
Budem rada, ak sa o to so mnou podelíte v komentároch a možno mi dáte aj nejaký typ, kde by som našla peknú pánsku košeľu!

10 komentárov:

  1. ja v dámskom, resp. občas v detskom :D a vidím že aj ty fičíš na nesmrteľnej kombinácii biela čierna šedá :) pekný outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Joo pánské košile jsou super nebo mikiny! :) A tobě to moc sluší, bílé kalhoty se mi moc líbí.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Viki tak s týmto s tebou uplne súhlasím, ja ked vidím chalanake veci tak im uplne závidím. Podľa mna majú oveľa ale ovela lepší vyber ako mi dievčatá a vždy sa mi tam páčia veci viac ako v našom oddelení 😍👍🏼

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pánske čiapky sú najlepšie :D mne sa strašne začali páčiť biele rifle, no bohužiaľ ešte na ne nemám postavu:( :D
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite na ne postavu máš, neboj sa risknúť to ;)

      Odstrániť
  5. Veľmi pekný outfit!!♥ Jednoduchý minimalistický a super!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi ti to sekne na fotkách, vidím to tak Viki, že musíme ísť spolu nakupovať (a fotiť :D:D)

    Bari Bircak

    OdpovedaťOdstrániť
  7. slusi ti to:) ja cas od casu si neco koupim z panskeho oddeleni:D

    Bridge of Memories

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hmm...hovorí sa, že každý chce to čo nemá :D a ja som toho názoru a myslím, že aj väčšina mužov, čo sa o to nejak zaujíma, že výber v SK a CZ obchodov čo sa týka pánskej konfekcie je skutočne mizerný ;) Ono je pravda, že nám stačí ísť do dvoch obchodov, ale to z toho dôvodu, že všade majú to isté a veľká časť obchodov u nás je zameraná len na ženy :D :D :D

    A inak outfit skvelý! Milujem kombináciu bielen, čiernej a sivej, milujem vrstvenie a biela možno rozširuje, ale teba to fakt trápiť nemusí ;D

    www.UntilYouHateMe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť