13. 12. 2015

Weekend

_DSC3810

Možno som v mojom veku jediná, ktorú veľmi nebaví sa cez víkendy opíjať alebo chodiť na diskotéky. Pár zážitkami tohto typu som si už prešla a úprimne, vôbec nemám chuť si zopakovať to nechutné vstávanie ráno po alebo sa hanbiť za veci, ktoré som počas stavu nerozmýšľania urobila. Samozrejme ale rada si vyjdem von s priateľmi len tak si posedieť a porozprávať sa alebo na pohár vína.

_DSC3814

Moje víkendy väčšinou vyzerajú tak, že som doma s rodinou a s priateľom, pozeráme filmy/seriály, so sestrou si spravíme veľké raňajky a na obed si uvaríme niečo dobré, poprípade mi pomáhajú s fotením na blog, robíme úlohy do školy, píšem články a sestra natáča videá (jej kanál nájdete TU).

_DSC3827

Som však úplne spokojná, že mám takéto víkendy, že si môžem užívať tú domácu pohodu, môžem byť celý deň v teplákoch alebo ešte lepšie v pyžame, so strapatými vlasmi, jesť čo ma len napadne, nemám žiadne povinnosti, môžem sa váľať v posteli koľko len chcem a spať dokedy chcem. 
Keby mi však poviete pred tromi rokmi, že budem nadšená z takýchto víkendov, určite by som Vás vysmiala. Vtedy som sa tešila na príležitosti, kedy sa budem môcť opiť a ísť na svoju prvú diskotéku alebo na párty k niekomu na byt. Ako sa len tie priority vekom menia (to som napísala akoby mám 40 a preskákala som si už všeličo).

_DSC3837
faux fur vest-from grandma, turtleneck-primark, jeans-hollister, shoes-h&m, bag-sister´s closet

Čo Vy a Vaše víkendy? Som naozaj jediná, ktorá sa teší z toho, že môže byť celý deň v pyžame a nejde sa večer opíjať?

Viki

5 komentárov:

  1. Nie si jediná! Ja celý týždeň pracujem, dokonca aj v sobotu. Preto som neskutočne rada, keď môžem skoro celý víkend stráviť v pyžame, v posteli pri pozeraní filmov. Vtedy si môžem konečne oddýchnuť a nemusím myslieť na žiadne povinnosti.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Viki, ja mám tú prioritu už nejaký rok a naozaj som bola jedna z tých, ktoré milovali párty život, ale teraz by som sa k nemu už nedokázala vrátiť. Niet nad lepší pocit si poriadne oddýchnuť a vedieť, že som produktívnA:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiež som bola niekedy takmer každý víkend rozlietaná niekde na zábavách alebo "oslavách" s kamarátmi, ale odkedy mám priateľa, radšej trávim víkendy s ním v posteli, príp. nejakým spoločným výletom, či len prechádzkou. Aj keď stále raz za čas nejaká tá party nie je na škodu.:) BTW.: Krásny outfit ♥

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kožíšek je děsně roztomilej a moc ti to sekne!! :) Parádní kombinace! .))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nie, nie si jediná :D Ja mám 22 a na disco v tom pravom slova zmysle a nepracovne som nebol už skoro rok a vôbec mi to nejak nechýba :D Tiež si začínam pripadať staro :D A inak, pekný outfit! Ja neviem, či sa mi tieto "chlpaté" vesty páčia, alebo nie, ale na tebe to vyzerá dobre! ;)

    www.UntilYouHateMe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť