31. 12. 2015

MY YEAR 2015

Dnes oslávime Silvestra a prenesieme sa do ďalšieho roka! Neverím, ako rýchlo to prešlo! Tento rok sa stalo tak veľa vecí, šťastných aj smutných, dobrých aj zlých. Všetky tieto veci ma posunuli o niečo ďalej, niečo ma naučili. Ak by som mala zhodnotiť tento rok, nepoviem, že bol zatiaľ môj najlepší, kvôli istým maličkostiam, ale práve vďaka týmto maličkostiam verím, že ten ďalší bude omnoho lepší. A už sa naň veľmi teším.
Pripravila som si pre Vás taký menší pohľad späť na môj rok 2015. Ukážem Vám moje obľúbené outfity, spomienky, najlikovanejšie fotky na instagrame a podobne.

Poďte sa pozrieť ako vyzeral môj rok 2015 vo fotkách!


Moje najobľúbenejšie outfity tohto roka! Najviac som nosila tenisky a rifle, môj štýl sa menil zo športového na elegantný a niekedy sa skombinovali, začala som nosiť klobúky a šiltovky a ku koncu roka som prišla na to, že čierna je moja NO.1.
Ktorý z outfitov sa Vám páči najviac?

Moje najlikovanejšie fotky na instagrame! Na začiatku roka som mala približne 110 followers, dnes Vás je už vyše 1000! Nikdy som neverila, že sa mi to podarí. V roku 2016 sa môžte tešiť na ešte viac mojich fotiek, takže, ak ma ešte nesledujete, môžete tak spraviť hneď teraz: @vikibatalik.

Tento rok som sa okrem blogu začala venovať (aj keď zatiaľ len trošku) aj Youtube. Veľmi ma to baví a v budúcom roku sa budem snažiť natáčať viac.

K mojim najlepším zážitkom tohto roka určite patrila moja oslava 18tych narodenín, wellnessy s láskou, výlet do Ríma, 3 týždne v Nemecku, spomienky zo školy, profi fotenie, 3 dni v Prahe takpovediac sama a samozrejme stužková.








Tento rok bol pre mňa výnimočný najmä tým, že som sa začala zdravo stravovať, priberala som a chudla som, začala som cvičiť a našla som niečo, čo ma naozaj baví. Tento rok bol pre mňa v tomto smere ale hlavne o jedle. Naučila som sa jesť veci, ktoré som dovtedy neznášala, začala som jesť viac zeleniny, zamilovala som si raňajky a vyradila som zo svojho jedálnička jedlá a potraviny, ktoré mi škodili.


Tento rok bol napriek všetkému úžasný a bol to aj ďalší rok, ktorý som strávila s mojím priateľom, za čo mu veľmi ďakujem, pretože to má so mnou veľmi ťažké!


Aký bol Váš rok #2015?
Napíšte mi do komentára Vaše najlepšie zážitky, veľmi rada si ich prečítam!

Šťastný Nový rok!

Viki

1 komentár:

  1. Ja som tvoj blog objavila tento rok, si moja veľká inšpirácia, inšpirovala si ma aby som si spravila vlastný blog, som taktiež z Nitry a keby ťa niekde stretnem asi sa zosypem :D :3 Už si mi odpovedala na pár komentov a keď si pozrieš môj snap je to jak druhé Vianoce <3 Ak by si mala niekedy čas pozri www.katkachnapek.blogspot.sk a pamätaj si že si úžasná a krásna baba <3

    OdpovedaťOdstrániť