10. 12. 2015

My Christmas Wishlist

Ahojte! Teraz kvôli stužkovej a blížiacim sa sviatkom vôbec nemám čas fotiť outfity (ešte keď sa aj tak skoro stmieva), tak som si pre Vás pripravila vianočný wishlist, na ktorý ste sa ma pýtali aj na mojom Asku.

Najväčšími darčekmi pre mňa sú chvíle, ktoré môžem stráviť s mojou rodinou a priateľom, pozeranie vianočných filmov, dobrá vianočná večera a tá pravá vianočná atmosféra, kedy je všetko pekne vysvietené a všade cítiť teplo domova.

Okrem týchto nemateriálnych vecí som si však vyhliadla pár kúskov, ktoré budúci rok určite do svojho šatníka potrebujem.

New Christams wishlist

Khaki a nude farby som si obľúbila hlavne vďaka štýlu Kardashianiek, ktoré v jednoduchom jednofarebnom outfite vyzerajú úžasne. Určite si plánujem kúpiť minimálne topánky na opätku v nude farbe a khaki bomberu.
Spodné prádlo od Calvina Kleina zháňam už veľmi dlho (už mi chýba len podprda). Nielen že vyzerá super na fotkách (nebudeme si klamať aj kvôli tomu ho väčšina chceme), ale je aj veľmi pohodlné.
Objektív Nikkor 35mm mám vyhliadnutý už dlhšiu dobu, no až teraz som si povedala, že ho už nutne potrebujem, pretože sa mi môj začal kaziť, sekať a zle zaostrovať. Premýšľam však aj nad 50mm. Viete mi v tomto niekto poradiť?
Knihy boli odjakživa mojou vášňou (možno Vám napíšem aj samostatný príspevok len o nich). V poslednom čase som však čítať prestala a Vianoce boli vždy tým obdobím, kedy som sa do toho znova ponorila. Viete mi nejaké dobré knihy odporučiť?
Nutne potrebujem takisto over-knee čižmy, novú koženku a kožúšok a nejaké slušné šaty. Čižmy nejaké slušnejšie mi určite chýbajú, koženka nesmie chýbať v žiadnom šatníku a chcem si kúpiť nejakú kvalitnejšiu skôr na štýl moto-jacket, kožúšok je pre mňa istá vec, pretože sa mi už šije a slušné šaty alebo celkovo slušné oblečenie mi v šatníku veľmi chýba, čo som zistila pri poslednej návšteve divadla.

Čo máte vo svojom vianočnom wishliste Vy?


4 komentáre:

  1. Jooo, tak tady bych si dokázala vybrat :)) Krásné kousky, snad je Ježíšek nadělí :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nevím, co se mi tu líbí víc! :D Skvělé kousky ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. odporúčam ti 35mm, podľa mňa ho viac využiješ. ja si dosť vyčítam kúpu 50tky.

    OdpovedaťOdstrániť