7. 12. 2015

My Beauty Favorites


Nikdy som nemala v pláne písať beauty príspevky, ale nejak ma to začalo baviť. Téma beauty ma vždy veľmi zaujímala, pozerávam veľa videí na YT, keď sa nudím, skúšam si rôzne druhy líčení (najviac milujem dymové) a tiež by som si raz chcela spraviť aj vizážistický kurz.
V tomto príspevku Vám ukážem mojich favoritov, ktorých používam skoro pri každom líčení.

1. Make-up Colors by LR
Tento make-up používam už od svojich 12tich rokov. Vtedy som mala veľmi zlú pleť, všade samé akné, no tento make-up mi zakryl všetko, čo mal. Vydrží na pleti veľmi dlho, a preto je vhodný aj na slávnostnejšie líčenie so správnym podkladom.

_DSC3773

2. Rozjasňujúci púder by LR
Púder s čiastočkami zlata je pre mňa teraz novinkou, ale hneď sa stal mojím obľúbencom. Jemné zlaté čiastočky naozaj rozžiaria časti mojej pleti, ktoré potrebujem a tento púder pôsobí tak trochu ako bronzer, ktorý nie je až taký tmavý.

_DSC3766

3. Špirála Extreme Volume by LR
Mihalnice som si nikdy veľmi nemaľovala, pretože sa mi ich nechce odmaľovávať ich mám pomerne dlhé aj bez toho. No ak chcem, aby pôsobili výraznejšie a ešte dlhšie volím vždy túto maskaru. Tiež ju používam už veľa rokov a nikdy som nemala potrebu ju meniť za inú. Vydrží mi dlho, nevysychá a mihalnice vďaka nej vyzerajú super!

_DSC3768

4. Očné tiene Deluxe Quattro odtieň Night Rock
Ďalšou novinkou sú pre mňa tieto očné tiene, ktoré som si kúpila kvôli stužkovej a už teraz ich milujem. Skúšala som s nimi dymové líčenie a sú nádherné, bledý tieň oko pekne rozžiari a dokonca sa dá nimi maľovať aj na mokro, čo farby len znásobí. Tieto tiene sa podľa mňa môžu priblížiť tým profesionálnym,

_DSC3760

5. Ceruzka na obočie od Essence
Veľmi dlho som na obočie používala ceruzku na oči, pretože som nevedela nájsť žiadny čierny tieň (ak by ste o nejakom vedeli, určte mi dajte vedieť). Tá sa mi však minula a ja som horko-ťažko našla ceruzku na obočie v čiernej farbe. Som s ňou spokojná, pekne kreslí, síce sa trochu rozmazáva, ale vydrží skoro celý deň.

6. 16H Lip Colour by Dermacol
Neverila som, že tento rúž/lesk vydrží až tak dlho, ale naozaj je to tak. Mala som problém dať ho po celom dni dole. Farebne je nádherný a ľahko sa nanáša vďaka aplikátoru, aký má lesk. Nezanecháva žiadne stopy a napriek tomu, že sa trošku lepí, som s ním nadmieru spokojná.

_DSC3763

Akých favoritov máte Vy? Zhodneme sa v nejakých?
Chceli by ste viac takýchto príspevkov?

Dúfam, že sa Vám príspevok páčil!


1 komentár:

  1. Zatiaľ som žiaden z týchto výrobkov nepoužila ale ten púder vyzerá fakt super:)

    Saja Frey- Vianočná giveaway

    OdpovedaťOdstrániť