1. 12. 2015

I am strong

_DSC3737

Od malička som bola ten typ človeka, ktorý svoje emócie veľmi nedáva najavo. Nevedela som sa veľmi tešiť z darčekov a vždy som plakala len keď som bola sama. Postupom času som však pochopila, že mi bude lepšie, ak sa o svoje pocity podelím. A tak teraz plačem pred hocikým (dokonca aj v škole), teším sa darčekom ako najviac viem a hlavne dávam ľuďom najavo, že ich ľúbim. Robí to však zo mňa slabú osobu? Nie.
Niekedy je lepšie sa vyplakať pred človekom, ktorý nám ublížil alebo sa o svoje pocity podeliť a porozprávať sa s niekým. Nemusí to byť len kamarátka, ale napríklad maminka. Ja som sa veľmi dlho svojej mame nezdôverovala s ničím, ako som už písala, plakala som vždy len sama zavretá v izbe a ak sa ma aj spýtala prečo plačem, odpovedala som radšej, že neviem, akoby som sa jej mala vyrozprávať. Keď som však mala vážnejšie problémy a okolo mňa práve vtedy neboli moje kamarátky, pomohla mi tak, akoby to nespravil nikto.

Ak si spomínate, mala som dosť obdobie zlých myšlienok a pochybovala som o sebe. Teraz je však všetko inak. Už 4 dni som sa s nikým nepohádala, čo je u mňa úspech :D
Pochopila som, že keď sa chcem cítiť dobre, musím sa tak začať cítiť a nie čakať kým to samé príde. Povedala som si, že sa sama sebe páčim taká, aká som a naozaj sa to začína diať. Každé ráno si poviem, že ma v ten deň nič nerozčúli a funguje to (občas sa ale niečo ešte nájde, čo ma poriadne vytočí). A najmä som sa prestala vyhovárať.
Dlho som bola človekom, ktorý niečo chcel, ale nerobil pre to všetko. Chcela som byť úspešnou blogerkou veľmi rýchlo, chcela som mať dobré známky v škole aj s adekvátnymi vedomosťami, chcela som vynikať v tanci a chcela som mať so všetkými dobré vzťahy. Nič som však pre to nerobila. Teraz je to však naopak a viem, že keď niečo chcem, musím pre to makať, pretože v dnešnom svete mi už nikto nedá zadarmo nič.

_DSC3738 _DSC3733 _DSC3725 _DSC3751
hat-calliope, sweater,bag-zara, jacket-stradivarius. jeans-bershka, shoes-h&m, lipstick-lr

6 komentárov: