20. 12. 2015

HAPPY BIRTHDAY! #1 + GIVEAWAY


Dnes je to presne 1 rok odkedy sa na mojom blogu objavil prvý príspevok.
Presne si pamätám ten deň, keď som išla nafotiť prvý outfit. Pamätám si, ako som sa hanbila za to, že blogujem. Dnes je už všetko inak a ja som vďačná, že som sa do toho vôbec pustila. Blog mi pomohol v rôznych smeroch, písanie článkov sa zmenilo z obyčajných pár viet o outfite na vyjadrovanie mojich myšlienok a pocitov, začalo ma baviť stáť pred foťákom aj za ním, dozvedela som sa veľa o móde a spoznala som mnoho nových ľudí.
Začínala som takpovediac od nuly. Začínala som keď bolo blogov už veľmi veľa, keď som mala len okolo 100 followers na instagrame, ask sa mi zdal trápny a snapchat som nepoužívala. Dnes mám svoju FB stránku, na instagrame ma sleduje už viac ako 1000 ľudí, na asku odpovedám vždy, keď mi príde nejaká otázka a snapchat ma začína baviť stále viac.
Na začiatku som písala blog len tak, začala som to brať ako povinnosť a bola som sklamaná z toho, ako to ide pomaly. Postupom času ma však blogovanie začalo veľmi baviť, začala som písať od srdca a tým pribúdalo aj viac a viac pekných komentárov, za ktoré Vám nesmierne ďakujem, pretože Vy ma posúvate stále ďalej a ďalej a to, že si moje výlevy prečíta aspoň jeden človek, je pre mňa úspechom.
Najdôležitejšiu vec, čo ma blogovanie naučilo je, že sa nikdy nemôžem vzdať a musím si ísť za svojimi snami.
Ďakujem!

A pri tejto príležitosti som si pre Vás pripravila aj mojú prvú giveaway!
Ako sa zapojiť?
Stačí ak:
- budete sledovať môj blog cez GFC
- napíšete mi do komentáru svoj e-mail a na čo sa najviac tešíte na Vianoce

A o čo budete súťažiť?
- Eau de Parfum Police + telové mlieko
- kozmetická taštička s prekvapením

Výhercu náhodne vyberiem 27.12.2015!

Držím palce!




10 komentárov:

  1. Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz
    Těším se az budeme hrat deskove hry :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. sledujem :) a teším sa najviac na tú atmosféru, filmy a že budeme celá rodina spolu :)
    17monika6@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Najviac sa teším, že budeme konečne všetci doma pretože cez rok sme spolu veľmi málo :) Ďalej sa samozrejme teším, že si oddýchnem, na 3 oriešky pre Popolušku, Mrázika a najlepšie mamkine včelie úliky :D
    Wannessa.gciov@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Cez GFC ťa sledujem ako Lucka Jakubčáková.
    Môj email: luciajakubcakova11@gmail.com
    A na Vianoce sa najviac teším na to, že si konečne oddýchnem a poriadne sa vyspím. :) No teším sa aj na príjemnú sviatočnú atmosféru, kedy celá rodina pozeráme skvelé vianočné filmy.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. GFC - Diary of a Girly Things
    diaryofagirlythings@seznam.cz
    Nejvíc se těším na tu atmosféru, klid a rodinnou pohodu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jeeeej super giveaway :)
    sledujem pod tymto učtom
    micka185@azet.sk
    teím sa aspon na to chvílkove dobro medzi ludmi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ssajus@azet.sk
    Najviac sa asi teším na tú atmosféru, v byte vonia kapustnica, stromček je krásne rozsvietený, taká pohodová rodinná atmosféra.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. môj email je : rebelka353@gmail.com
    Najviac som sa tešila na tento oddych, pretože stále len spím jem a pozerám rozprávky, totálne super psychické oddýchnutie od všetkého!
    Inak ti závidím tvoje vlasy! Napriek tomu, že sa ti takto kučeravejú vypadajú dokonalo! Ja mám tiež od prírody vlasy "ala ovečka" ale na mne to nevypadá ani z časti tak dobre ako na tebe! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. radulkav@gmail.com
    Ja som sa tento rok na vianoce velmi netesila. Vianocna nalada ma obchadzala na kilometre, no je par veci, ktore na Vianociach milujem. Nikdy si neodpustim Shreka. Milujem tú rozprávku a aj keď ju už viem naspamäť, nikdy ju nezmeškám. Vianoce by neboli ono bez vajecneho likeru, ktory robi krstna a somzrejme, milujem zemiakovy salat! Tiet tri "ingrediencie" vytvaraju perfektne Vianoce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. sweetlove@centrum.sk
    Najviac sa tesim na oddych a vianocnu pohodu ❤️Na darceky sa tesim lebo vianoce su neni o darcekoch . .. Hrozne si zlata a mila ❤️

    OdpovedaťOdstrániť