27. 11. 2015

Stáž v Prahe


Ahojte! Tento týždeň som bola na tri dni v Prahe (čo ste si určite všimli, ak ma sledujete na snapchate: vikibatalik). Nebol to však len obyčajný výlet, ale zúčastnila som sa stáže na ČVUT na stavebnej fakulte. Tak som si mohla prezrieť celú školu, zúčastnila som sa prednášok aj cvičení a získala som lepší pohľad na to, ako to vlastne na vysokých školách prebieha.
Ak niekedy budete mať takúto možnosť, určite ju využite!
Bola to neskutočná skúsenosť.
Už teraz sa teším na vysokoškolský život.
Aj keď si budem asi ťažko zvykať na intrák (áno, som trochu fajnovka).

Úprimne som ale teraz ešte nerozhodnejšia, kam ďalej, kam po strednej. Praha je úžasná, veľmi sa mi páči mesto, obľúbila som si jazdu metrom a nikto tam nerieši, čo máte na sebe ako u nás. Ale trochu ma desia české koruny, všetko sa mi zdalo s terajším kurzom omnoho drahšie ako u nás. Takže som sem-tam hladovala (aj kvôli prednáškam) a keď som prišla domov môj žalúdok to nezvládol. Teraz som už ale v poriadku (pomohla mi horká čokoláda!) a užívam si moju ovsenú kašu na raňajky a skvelé obedy, pretože tam som o tom len snívala.
Dúfam, že sa do Prahy ešte vrátim. A ak sa tam rozhodnem ísť nakoniec na vysokú, tak už teraz viem, že život tam bude skvelý.


Národná technická knižnica (bola som z nej unesená! tam by sa výborne učilo odpočívalo)
Prednáška z architektúry





Zvyčajné raňajky v Bageterie Boulevard - mňam!

Boli ste už niekedy v Prahe? Páčilo sa Vám tam?
Teším sa na Vás v ďalšom príspevku!

1 komentár:

  1. Bola som v Prahe už asi 3 krát, Praha je nádherná, vedela by som si predstaviť žiť tam o pár rokov, ale vzhľadom na môj vek sú to ešte ďaleké sny :D Pekný článok! :)

    OdpovedaťOdstrániť