14. 11. 2015

New Pretty Little Things

_DSC3574 

Ahojte! Po týždni sa hlásim s novým príspevkom a tentokrát to nebude outfit, ale taký mini new in. V poslednom čase som si spravila radosť rôznymi maličkosťami. Nielen vecami, ale aj príležitosťami. Je naozaj pravda, že to, čo dávaš sa ti aj vráti. Odkedy sa snažím mať sa rada (a vy viete, že sa mi to darí podľa posledného článku TU) sa mi stalo neuveriteľne veľa pozitívnych vecí, viac sa smejem a všetko mi vychádza. Ale o tom inokedy. Takže čo mám vlastne nové?

Na mojom blogu som Vám doteraz ukazovala vždy len nové oblečenie alebo topánky, ale tentokrát tu mám aj kozmetiku.
Čierna ceruzka na obočie - zháňala som ju tak dlho, pretože všade mali len hnedú, no nakoniec som ju našla v DM. Je značky Essence, je výborná a pekne kreslí.
Nový make-up si kupujem vždy na zimu, trochu bledší ako nosím obvykle a hlavne krémovejší. Tento je značky LR a používam ho už roky, pekne kryje a dlho drží.
Od značky LR som si kúpila ešte krémy pred a po solárku, keďže chcem byť na stužkovú pekne opálená. Tieto krémy mi budú chrániť pokožku a tiež predĺžia opálenie. Som zvedavá, ako budú fungovať.
Zlaté náramky som si pôvodne kupovala k šatám na stužkovú, ale nakoniec som sa rozhodla pre iné doplnky. No aj tak si myslím, že tieto náramky vynosím.
Červené lodičky som si vôbec neplánovala kúpiť, ale keď som ich objavila, musela som ich mať! Majú krásnu farbu a nádherne sedia na nohe, dokonca sa mi zdalo, akoby mi predĺžili a zoštíhlili nohy viac ako iné lodičky, ktoré mám.

_DSC3578 

Po čipkovaných podrsenkách som túžila strašne dlho, tieto sú z H&M a majú aj rôzne iné farby. Sú veľmi pohodlné a, nebudeme si klamať, na fotkách vyzerajú super!

_DSC3579

Teším sa na Vás pri ďalšom príspevku!
Love, Viki

9 komentárov:

  1. Lodičky a podprda jsou boží, miluju tyhle krajkové detaily :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čo sa týka tej podprsenky tak jednu podobnú mám z Manga a nosím ju nonstop, nič pohodlnejšie som v živote nemala a určite investujem aj do ďalších, pretože sa to vyplatí a vážne to na fotkách vyzerá úžasne ♥ A tie červené lodičky sú neskutočne krásne, kiežby som na nich vedela chodiť;D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. lodičky nemajú chybu a taktiež aj tie podprsenky :)
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lodičky jsou naprosto dokonalé! Taky mne zaujala tužka, makeup a náramky. Všechno je moc pěkné!

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť