5. 11. 2015

My skin care routine

_DSC3542

Je tu nový mesiac a s ním aj príspevok, ktorý ste na mojom blogu ešte nenašli. A to beauty príspevok! Ako ste už vyčítali z názvu, ukážem Vám produkty, ktoré používam pri mojej starostlivosti o pleť.

Produkty sú značky LR, ktorú používam už od malička, či už išlo o sprchový gél a penu do kúpeľa s dráčikom, alebo neskôr prvá špirála a rúž. Keďže som s touto kozmetikou vyrastala, dnes si neviem zvyknúť na inú.
Určite Vám ukážem aj iné moje obľúbené produkty tejto nemeckej značky, ale to až nabudúce!

Zeitgard - prístroj na čistenie pleti s elektrickou kefkou, ktorá vyčistí póry do hĺbky, odstráni make-up a dokonca pleť aj masíruje. Je výborný taktiež na peeling pleti. Už po prvom vyčistení som mala pleť ako bábätko! K tomuto prístroju je takisto špeciálny čistiaci gél, ktorý si nanášam pred použitím prístroja.
Po použití prístroja si pleť utriem do papierových utierok (nie do uteráka!) a použijem Bohatý pleťový krém, ktorým by som sa natierala stále! Má úžasnú gélovú konzistenciu, krásne vonia a príjemne pleť hydratuje (používam ho preto najmä cez zimu).

Aké sú Vaše obľúbené prípravky pri starostlivosti o pleť? Poznáte značku LR?

_DSC3544 _DSC3546 _DSC3547

2 komentáre:

  1. Ahoj Viki koľko ťa vyšiel ten Zeitgard ? :) Mimochodom pekné fotky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, vieš čo prístroj s kefkou a s tromi čistiacimi gélmi (jeden je cca na 3 mesiace) ma vyšiel 215,90€, čo je asi najvýhodnejšia séria :)

      Odstrániť