7. 11. 2015

Dark clothes, bright mind

_DSC3560

Nie je to tak dávno, čo som Vám písala o mojich negatívnych myšlienkach o samej sebe a o mojej snahe zmeniť to. Dnes tu sedím a píšem tento príspevok s pohárom skoro zjedenej Nutelly (konečne cheatday), horúcim čajom, za oknom je riadna hmla a zima, ale moja myseľ je čistá. Je vyčistená od všetkých negatívnych myšlienok, od všetkých zlých predstáv a skutočností, od rán minulosti. A netrvalo to ani tak dlho, vlastne to prišlo zo dňa na deň! Naučila som sa, že iná nebudem a konečne sa mám rada taká, aká som - s malými jazvičkami, kučeravými vlasmi a dávkou perfekcionizmu. Som pyšná na svoje známky v škole, na to, ako sa viem naučiť, keď to potrebujem, na to, ako si viem zadeliť čas, aby som všetko stihla a na to, ako som si utriedila priority. Dlhé mesiace som sa na všetko len sťažovala. Na seba, na okolie, na školu, na svoju postavu, na vzťah. No ani mi na um nezišlo, že pokiaľ nezmením seba a svoj prístup, nezmení sa ani všetko okolo mňa. Začala som si tiež viac veriť. Teraz viem, že naozaj dokážem všetko, čo si zaumienim. Len musím niečo pre to spraviť.

Preto chcem teraz povedať niečo Vám, dievčatám, ktoré toto čítate a cítite, že nie ste na nič dosť dobré, nezmýšľate o sebe pekne.

Majte sa rady také, aké ste!
Ak na sebe nájdete nejaké chyby, no a čo, máme ich všetci, dokonca aj modelky!
Pozrite sa každé ráno do zrkadla a povedzte si, čo na sebe milujete namiesto toho, aby ste svoj obraz nenávideli.
Neporovnávajte sa s ostatnými.
Verte si! Dokážete všetko, čo si zmyslíte!
Ste krásne, ste múdre, ste jedinečné!
Všetky sme.

Love, Viki


_DSC3557 _DSC3563
_DSC3552
jacket-holy, skirt-choies.com, t-shirt-house, cap-new era, socks-nike, shoes-h&m

3 komentáre: