22. 11. 2015

Black Again and Again

_DSC3640

Ahojte! Hlásim sa po týždni s ďalším outfitom, ktorý je znova čierny, znova s kabátom a znova s čižmami z predchádzajúceho príspevku. Rozmýšľala som, čo duchaplné by som Vám napísala, no asi by to bolo dosť zmätočné, keďže moja nálada bola tento týždeň raz hore a raz dole. Bola som chvíľami šťastná a chvíľami som mala chuť odísť od všetkých niekam preč (ale to sa mi stáva vždy ten jeden týždeň v mesiaci). A tak Vám nenapíšem nič duchaplné, len to, že sa mám dobre, napriek všetkému, mám nervy z pomaly sa blížiacej stužkovej (nikdy sa príliš nezapájajte do jej organizovania!) a učenia je stále viac a viac. Dni ale aj napriek tomu trávim s priateľom, ktorému už musím liezť na nervy, chodím na krúžky a dokupujem posledné veci k mojim šatám, chodím sa zabávať a sem-tam vypnúť nejakým cvičením (ach už len sem-tam).
A ozaj zajtra odchádzam na tri dni do Prahy na stáž na ČVUT a už sa veľmi teším. Dúfam, že po prednáškach a cvičeniach budeme mať čas aj behnúť do mesta a ja Vám niečo nafotím.

Aký ste mali týždeň Vy?

_DSC3639 _DSC3638 _DSC3631
coat-primark, shoes-baťa, shirt-h&m men, shorts-new yorker

Teším sa na Vás v ďalšom príspevku!

2 komentáre:

  1. Tie nálady poznám, jeden deň mám pocit, že by som dokázala čokoľvek, cítim sa strašne šťastná a ďalší deň bojujem s totálnou demotiváciou a smútkom. A čo sa stužkovej týka, určite tam zažiariš. <3 ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš krásný kozačky, moc se mi líbí, jak jsou jednoduché a zároveň elegantní:))
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť