23. 10. 2015

Proteínová mini torta s tvarohom


Ahojte! V poslednom čase ste si recepty na blogu veľmi obľúbili, tak Vám dnes predstavím ďalší. Vymyslela som ho s prázdnym bruchom po vyčerpávajúcom tréningu, takže som sa snažila aby obsahoval aj bielkoviny aj sacharidy. Ani som nedúfala, že z neho vznikne chutný a ešte aj dobre vyzerajúci koláčik.

Na korpus budeme potrebovať:
-1dcl ovsenej múky
-vajíčko
-banán
-1 odmerka proteínu (ja som použila vanilkový)
-1ČL prášku do pečiva
-cca 1dcl nízkotučného mlieka
-hrsť sušených brusníc

Na ozdobenie budeme potrebovať:
-250g nízkotučného tvarohu
-med
-vlašské orechy, horká čokoláda

Postup:
Zmiešame všetky suché ingrediencie, pridáme roztlačený banán a vajíčko. Vznikne nám hustá hmota,ku ktorej prilejeme mlieko (cesto musí byť trochu redšie), vhodíme hrsť brusníc a premiešame. Vylejeme do vymastenej a múkou vysypanej formy (použila som formu priemeru 18cm) a pečieme po dobu 25 minút na 200°.
Medzitým si pripravíme tvaroh, ktorý len zmiešame s medom podľa chuti. Po vychladnutí korpusu naň tvaroh natrieme a ozdobíme nasekanými orechmi a horkou čokoládou.
Dobrú chuť!

3 komentáre:

  1. Vypadá to opravdu krásně :) Ani to nevypadá tolik složitě a ještě když to obsahuje vše, co by mělo :) Určitě musím někdy vyzkoušet! :)
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť