12. 10. 2015

Lil Problems (eating,laziness,daily activity) | #HealthyVyzva


Dnes som to prehnala s čokoládou...toto nie je práve najlepší začiatok ďalšieho článku zo série #HealthyVyzva, avšak nebudem Vám klamať, spravila som to. A neľutujem to. Občas si totižto treba dopriať, treba trošku ubrať, poupratovať si myšlienky a chute. No netreba to preháňať. No ale vlastne o čom tento článok bude? Chcem Vám niečo napísať o prejedaní sa, lenivosti a o tom, ako zapájam pohyb počas bežného dňa.

1. Prejedanie
Niekedy je to ťažké, ja viem, neprejesť sa, keď je na stole Vaše najobľúbenejšie jedlo. Ale načo by ste potom toľko makali v posilke, keď to potom zahodíte prejedaním sa o desiatej večer alebo vypitím straaašne veľa cukru v podobe alkoholu alebo Coca-Coly. Bohužiaľ, na ceste za vysnívanou postavou treba veľa vecí obetovať. Avšak niektoré z nich Vám chýbať nebudú. Napríklad ja som si minule po sto rokoch dala na raňajky Nesquik, ktoré som ako malá zbožňovala a len prednedávnom som zistila, že sú to vlastne celozrnné cereálie. No poviem Vám, moje milované ovsené kaše by som za guličky s mliekom už nikdy nevymenila!
No a ako s prejedaním bojujem ja?
- pozriem si motivačné obrázky alebo videá
- vypijem hektolitre vody/zeleného čaju (lebo potom sa mi už ďalší kúsok torty do bruška nezmestí)
- rozdelím sa s niekým

2. Lenivosť
Môžete byť namotivovaní ako chcete, ak sa Vám raz nechce, tak cvičiť nepôjdete. Mne osobne pomôže, ak si poviem, prečo vlastne cvičím a čo tým chcem dosiahnuť. Alebo si nájdem za moje rutinné cvičenie v posilke nejakú náhradu, kde sa môžem aj vyblázniť, napríklad zumba, pole dance alebo v súčasnosti je to nácvik valčíku na stužkovú.
Jednoducho, keď budeme sedieť na zadku, nikdy nebude taký, aký ho chceme!

3. Každodenný pohyb
Výhovorky typu, nemám čas na cvičenie sú neprípustné. Čas sa nájde vždy len musíte chcieť. A niekedy si to možno ani neuvedomujete, ale cvičíte a ani o tom neviete.
Takže ako zapájam pohyb počas celého dňa?
- používam schody počas celého vyučovania a niekedy ich beriem po dvoch, aby som dosiahla niečo ako výpady (vyjsť takto tri poschodia nie je sranda)
- ak meškám, tak bežím (nečakám na ďalší autobus)
- sťahujem brucho (akoby som ho trošku posilňovala)
- smejem sa!

U Lindy nájdete tiež článok na rovnakú tému, tak sa nezabudnite mrknúť aj na jej blog.
Dnes sme Vám tiež mali predstaviť poslednú odmenu, ktorú môžete získať v súťaži #HealthyVyzva!
No rozhodli sme sa, že to bude PREKVAPENIE, ktoré osobne s Lindou vyberieme, pre každú výherkyňu.

Takže o čo všetko vlastne súťažíte?
- 10 RAW tyčiniek od firmy Bombusenergy
- športový vak od Zoot.sk
- zdravé potraviny (ovsené a jačmenné vločky, strúhaný kokos a makový snack)
- prekvapenie!

_DSC3005



Nezabudnite, že súťaž končí túto sobotu (17.10.), avšak dovtedy ešte stále môžte pridávať fotky s hashtagom #healthyvyzva! Výherkyne sa dozviete 19.10.!
Veľa šťastia!





2 komentáre:

  1. Ja som to zas dnes začala dosť blbo- kúskom bublaniny a odtučneným tvarohom s medom, domácim lekvárom a čokoládovou polevou (bolo to fajn, len tá kombinácia vyznie dosť zaujímavo :D). Ale beriem to v pohode, zvyšok dňa bol predsa v pohode, jeden kúsok bublaniny a trochu čokolády ma nespraví tučnou.:-) A čo sa týka toho zapájania pohybu, chodím pešo do školy, asi tak 2,5 km cesta tam a ďalších 2,5 naspäť, cez víkendy sa snažím doma pomôcť mamine s upratovaním. :-) A ešte otázka-fotky môžeme pridávať vrátane toho 17.10.?? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na raňajky s tým nevdidím žiadny problém :) to je super, že máš toľko pohybu :) áno aj vrátane 17.10

      Odstrániť