7. 10. 2015

I need to find my inspiration

_DSC3271

Niekedy mi pri tvorení článkov a vymýšľaní outfitov dochádza inšpirácia. No potom sa obzriem na ulici za super oblečenou babou, prečítam si skvelý článok alebo pri prechádzaní instagramu doslova inšpiráciou kypím. Avšak keď sa pozriem do svojej skrine nenájdem tam to, čo by som tam chcela nájsť a takisto v mojej hlave sa nevynárajú myšlienky, ktoré by sa oplatilo napísať. Poviem si, že potrebujem ešte to a tamto, aby som vytvorila niečo, čo sa mi bude naozaj páčiť. Outfit, v ktorom sa budem cítiť pohodlne, zároveň bude štýlový a ešte mi ho aj niekto pochváli. Príspevok, ktorý bude mať aj hlavu aj pätu, nebude len o tom, čo som mala na sebe a aké bolo počasie a ktorý zanechá čitateľovi niečo na zamyslenie.
Outfit a príspevok, ktoré vyjadria moje pocity.
No keby chcem oblečením a slovami vyjadrovať svoje pocity, chcel by to vôbec niekto vidieť? Chceli by ste sledovať stále čierno-čierne outfity a čítať stále príspevky plné negatívnych myšlienok?

_DSC3219

Ale od môjho posledného článku, kde som Vám písala o mojich negatívnych myšlienkach, uplynul nejaký (krátky) čas a ja už viem, ako na to. Viem, ako sa začať mať rada, ako sa zbaviť zlých myšlienok a ako byť šťastná. Nebojte sa aj o tom Vám napíšem.

_DSC3261

To som ale odbočila od témy. Takže hľadanie inšpirácie. Aj napriek všetkému, čo som Vám spomenula hore som stále názoru, že inšpirácia sa dá nájsť naozaj všade. Len ju niekedy prehliadam. A v poslednom čase dosť často. Preto chodím najradšej takto. V rifliach, svetri, s veľkou taškou a potom len doladím doplnky. Takto sa cítim pohodlne (áno, dokonca aj v týchto topánkach) .

_DSC3243
sweater-primark, jeans-bershka, bag,hat,shoes-zara

Kde hľadáte svoju inšpiráciu Vy?


4 komentáre:

  1. Ty mi vždy tak hovoríš z duše, vraj šedá a čierna nie je pre mladé dievčatá, no ja v to neverím a myšlienky ohľadom príspevkov s tebou úplne zdieľam, niekedy sa jednoducho cítim, že v mojej skrini nie je nič, v mojej hlave žiadne slová a na sebe dve farby, ktoré reprezentujú moje myšlienky.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. chcem tvoje vlasy! ✌
    -A

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásny sveter :) súhlasím, aj ja mám niekedy také dni, kedy proste potrebujem inšpiráciu
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť