14. 10. 2015

I am starting to love myself

Untitled

Nedávno som Vám písala o mojich negatívnych myšlienkach. Ešte stále som si ich neutriedila, ale som na dobrej ceste. Snažím sa teraz tešiť sa z maličkostí a byť spokojná sama so sebou. Rozhodla som sa, že nebudem večne smutná a zahĺbená do svojich zlých myšlienok. Mnohí mi povedal, že priveľa premýšľam a svoje problémy si tak trochu vytváram sama. Myslím si, že majú v niečom pravdu.
Naša myseľ je veľmi silná.
Už od malička mi ocinko hovorieval: "Všetko je v hlave." A tak som si ja svojimi myšlienkami privodila ťažkosti a možno niekedy aj radosti. Chcem byť šťastná! To som si teraz nasadila do hlavy a spravím pre to všetko. No a čo, že nemám postavu modelky, no a čo, že som nízka, že mám kučeravé vlasy, že mám jazvy na tele, ktoré nikdy nezmiznú. No a čo, že som tvrdohlavá a perfekcionistka. Nevadí. Niekto práve tieto nedokonalosti na mne miluje.
Práve týmito nedokonalosťami sa odlišujeme od iných ľudí. Práve vďaka nim sme originálni.

Untitled

Tieto nádherné fotky fotil Ľubomír Mercery Pecho s jeho crew a myslím si, že sú nádherné! Nestáva sa často, že by sa mi moje fotky páčili, ale z týchto som nadšená. A najmä preto, že som na nich oblečená presne tak, ako chodievala moja maminka v mojom veku. Jej sukňa, jej rolák, podobné topánky a koženka. Cítila som sa v tom inak, tak rebelsky. Presne som pochopila, prečo sa takto obliekala. Prvýkrát som cítila, že oblečením vyjadrujem svoj stav mysle, svoje pocity, seba.

Ako to máte Vy? Cítite sa vo svojo oblečení ako cudzí alebo presne vyjadruje Vás?

FUJI9582

Untitled
turtleneck-primark, skirt-mum´s closet, boots-h&m, jacket-holy

8 komentárov:

  1. Super članok ❤️😍 Si tam krásna ❤️ Tie negatívne myšlienky...o tom by som vedela aj knihu napísať ✌🏼️😓

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Viki :) Neverila som, že môže existovať niekto ako som ja - nízka, vrtia sa mi vlasy do všetkých svetových strán, perfekcionizmus, stále namýšľanie si niečoho čo ani nie je pravda a zaoberanie sa vecami, ktoré nikto iný nerieši. Si super a obdivujem ta, že píšeš rovno to čo cítiš a nič si nehraješ. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvele napísané, myslím, že každá žena, ale aj chlap sa potýka s takýmito myšlienkami a súhlasím, že naša myseľ je silná a preto by sme mali začať uvažovať viac pozitívne! A čo sa týka tých fotiek, tak WOW WOW a WOW, úplne ma očarili ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám to podobné , nechtěla by jsi napsat i článek jak si ,,redukuješ'' negativní myšlenky? :)
    A fotky jsou vážně překrásné ! :)

    OdpovedaťOdstrániť