5. 10. 2015

Dance like nobody´s watching | #HealthyVyzva


Niektorí z Vás možno viete, že milujem tanec. Tanec je pre mňa oddych, vášeň a liek na zlú náladu. Tancujem odmalička. Maminka mi hovorila, že som skôr tancovala, ako som sa naučila chodiť. Prestriedala som mnoho krúžkov, chodila aj na gymnastiku aj na balet a dokonca aj na spoločenské tance. Ale skúsila som aj aerobik a zumbu. Všetky druhy tancov sú niečím zaujímavé, je to výborný druh odreagovania sa, kardia a aj vybitia si zlosti.


Ak ste doteraz nikdy netancovali a chcete začať, nemáte sa čoho báť. Na začiatok skúste napríklad aerobik, kde sú ľahšie choreografie alebo kurz spoločenských tancov. Ako druh kardia môžete do svojej rutiny aspoň dvakrát do týždňa zaradiť zumbu alebo hodiny hip-hopu. Ak si chcete trošku zaposilovať, určite navštívte pole dance.
Ak Vás tancovanie príliš nebaví, spravte si z neho zábavu. Napríklad choďte na diskotéku (ak nebudete piť, spálite strašne veľa kalórií) alebo skúste nejakú tanečnú hru. Ja som si teraz kúpila Dance Central na Xbox a plánujem aj Just Dance, ktoré viete hrať dokonca aj cez mobil!


Najdôležitejšie však je vedieť sa odviazať. Pri tanci sa môžete hrať na hocikoho iného. Pri tvrdom hip-hope na drsné dievča, pri valčíku na nevestu (mňa to čaká na stužkovej), pri rumbe môžete zvádzať a na zumbe sa vyblázniť.
Tancom takisto posilňujete sebavedomie.

Tancujete rady aj Vy? Ktorý druh tanca by ste chceli vyskúšať?

To by bolo všetko o mojej obľúbenej aktivite, u Lindy na blogu sa dozviete niečo o tej jej.
A dnes Vám konečne predstavíme ďalšie výhry v našej súťaži #healthyvyzva. Výhry vyberala samotná Linda a sú aj za tento aj za minulý týždeň. Samozrejme všetko dvakrát, pre každú výherkyňu jedno.
A to ovsené vločky, jačmenné vločky, strúhaný kokos a snack s makom.

Veľmi sa teším, že fotky stále pribúdajú, bude naozaj ťažké si vybrať.
Ak ste sa ešte do súťaže nezapojili, stačí sledovať instagramy @VikiBatalik a @Linda_tayllor a pridávať fotky s hashtagom #healthyvyzva!
Výhercov vyberieme už 19.10.2015!

Teším sa na Vás pri ďalšom príspevku!
Love, Viki

3 komentáre:

  1. Zumba je strašne fajn, s maminou sme mali obdobie,keď sme ju cvičili každý deň, mali sme také super CD, kde boli najprv kroky, neskôr bola nahrávka istých choreografií na sambu, reggae a pod. :) Len si neviem predstaviť, že by som ju tancovala sama,musím mať niekoho pri sebe. :) A tie ceny sú super, nečakala som nič takéto, ale príjemne ma to prekvapilo. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkný článek! Tanec také miluju, hlavně latinu a klasické tance :)
    The Colorful Blog

    OdpovedaťOdstrániť