26. 10. 2015

Big scarf

_DSC3372

Ahojte! Minule som rozmýšľala nad tým, kto sú vlastne ľudia, ktorí sa radi vracajú na môj blog. Takže sa v tomto príspevku nebudem rozpisovať ja, ale veľmi rada by som sa dozvedela niečo o Vás. Ako sa máte, kto ste, či máme niečo spoločné, alebo prečo si vôbec rozkliknete môj nový príspevok.
Som naozaj zvedavá, koľko odpovedí nájdem!

_DSC3357

A inak, čo Vy a veľké šále? Ja som sa do nich zamilovala už minulú jeseň, lenže vyhodiť 20€ za šál mi prišlo dosť. Tento som ulovila v Primarku za 6€! a je tak príjemný, že by som v ňom celá zamotaná aj spala. Najradšej ho nosím k rifliam a kožáku, no neznášam si k nemu dávať cop. Lenže ak si vlasy nechám rozpustené, moja tvár sa mnohonásobne zväčší :D.. Takže kučery a šál nejako dokopy nejdú.

_DSC3341 _DSC3371
jacket-stradivarius, jeans,t-shirt-zara, shoes-timberland, scarf-primark, bag-mango

Teším sa na Vás v ďalšom príspevku!

6 komentárov:

  1. Moc ti to sluší!Ta šála je moc pěkná. Také jsem si teď pořídila asi 4 velké šály :) a rovněž dvě jsem koupila v Primarku, když jsem byla v Londýně.
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Myslím, že som som tvoj blog našla cez facebookovú stránku a veľmi sa mi zapáčili tvoje outfity. Taktiež ma zaujali tvoje texty, pretože si písala dosť negatívne o sebe a ja som sa s tým celkom stotožňovala, aj keď mi príde, že je škoda, že dosť mladých dievčat kritizuje všetko, čo na sebe nájde, no ani ja nie som výnimkou. Neviem, čo by som o sebe napísala, nerada sa vypisujem o sebe, pretože mám pocit, že sa každým dňom niečo na mne mení a tak ti len napíšem, že som neskutočne unavená, lebo som celý deň cestovala a že zbožňujem veľké šály a že ten tvoj je dokonalý!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Šála je skvělá, miluji tyhle obří deky okolo krku, krásně zahřejí :) A na farmářky už se těsííím :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Viki ja som ta nasla na instagrame a odvtedy som zavisla od tvojho blogu. Strasne sa mi paci tvoj styl a skratka vsetko co robis si jedna z mojich idolov a strasne rada by som sa s tebou stretla. Prijala si ma na snape a odpisala na par mojich komentov a bola som strasne stastna <3 len som ti chcela napisat aby si nikdy neprestala robit co robis, si uzasna :333

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ti veľmi pekne, ani nevieš ako si mi zlepšila deň! A samozrejme, že sa mozme stretnúť!

      Odstrániť