30. 10. 2015

All black and Sporty again

_DSC3411
Ešte stále som nenašla svoj pravý štýl obliekania. Štýl, ktorý by ma najviac vystihoval. V jeden deň mam chuť obliecť si boyfriendy so širokým tričkom a okolo pása si uviazať košeľu a na druhý deň by som sa najradšej vybrala do sveta oblečená ako biznismenka vo vysokých lodičkách, v úzkej sukni a košeli. Tieto dva svety sa medzi sebou bijú a ja neviem zakotviť ani niekde uprostred.
Za tento rok sa môj štýl neustále vyvíjal a stále sa aj vyvíja. A tak sa mi to páči. V jeden deň naozaj môžem byť oblečená ako chalan a na druhý ako dáma, na tretí to však môžem skombinovať.
Zatiaľ som však stále nenabrala odvahu na nejaké odvážnejšie farby. Čierna je pre mňa NO. 1!

Ako to máte s farbami Vy? Našli ste už štýl, ktorý Vás vystihuje?

_DSC3397 _DSC3387 _DSC3409
coat-primark, jeans-bershka, crop-top-h&m, shoes,shorts-nike, bag-pull&bear

Teším sa na Vás v ďalšom príspevku!

4 komentáre:

  1. Toto je mega ♥
    úplne môj štýl fakt super:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páni. Ty si tak krásna, máš dokonalé vlásky a ten fit je úplne mega. No na druhú stranu mám pocit, že by si vyzerala dobre aj vo vreci❤

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jo to se mi líbííí, tvoje outfity mají šmrnc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš nádherný úsmev a all black outfity sú moje najobľúbenejšie!

    OdpovedaťOdstrániť