18. 10. 2015

Pink raincoat

_DSC3293

Ahojte! Už od štvrtku sa necítim príliš dobre, pravdepodobne som niekde prechladla a tak teraz sedím s čajom v ruke a rozmýšľam, čo by som Vám napísala. Asi len toľko, že mi začal chutiť čaj bez cukru a citrónu, že teraz obľubujem pohodlné nepríťažlivé pyžamá a froté ponožky, mám chuť objednať si kopy oblečenia z internetu alebo si nakúpiť v sekáči v deň, keď bude všetko za euro a že mi chýba cvičenie. Nebola som v posilke už 5 dní, a to som si  naschvál kúpila permanentku, aby som sa tam dokopala chodiť. No ale choroba si zas vypýtala svoje. A vďaka môjmu nachladnutiu som zjedla asi 5 škoricových koláčikov z Ikey.
Máte to aj Vy tak, že keď ste chorí, zjedli by ste aj slona?

_DSC3277

Tento outfit som fotila už dávnejšie, keď trochu popŕchalo a ja som vytiahla svoj pršiplášť z detskej Zary. Asi tam budem nakupovať častejšie, pretože všetky veci, ktoré z tade mám mi skvele sedia a navyše sú o polovicu lacnejšie ako v tej dospeláckej.
A konečne mi niekto spravil tieto priberané copy.

Teším sa na Vás v ďalšom príspevku! Mohli by ste mi sem hodiť typy o aké by ste mali záujem!

_DSC3300 _DSC3294
jacket-zara kids, jeans-hollister, shoes-nike, bag-adidas, bra-nike

7 komentárov:

  1. Úplne krásny outfit :O jednoduchý ale pekný. Ja už dlho zháňam pršiplášt a nechce sa ml veriť že si takýto pekný našla v Zara kids, to aby som sa tam išla pozrieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tyhle fotky jsou úžasné! Úplná modelka! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Perfektný článok si veľká inšpirácia! :)

    Diary of sydneysleek

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak tá bunda je skvelá, ani mi nenapadlo, že je to z detského oddelenia!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super cool outfit, bunda vypadá super :)

    OdpovedaťOdstrániť