23. 9. 2015

Smell of Autumn

DSC_2509

Prichádza jeseň a ja sa asi prvýkrát v živote na ňu teším. Teším sa na to, ako bude lístie hrať rôznymi farbami. Ako budeme postupne na seba vrstviť viac a viac oblečenia. Teším sa na tú vôňu, ktorá sa bude vznášať vo vzduchu. Dokonca som sa tešila aj do školy (dôvody nájdete TU).
Teším sa, že v Starbuckse pribudlo Pumpkin spice latté (akoby na Slovensku nejaký bol) a že konečne môžem využiť oblečenie, ktoré som si nakúpila.
Počas jesene si takisto nájdem čas na veci, ktoré som v lete zanedbávala. Vytiahnem rozčítané knihy, rozpozerám si ďalšie seriály a naučím sa variť teplé polievky (šalátov mám už dosť a čo je lepšie na studený večer než polievka?).

No leto mi bude chýbať. Tie dlhé večery, krátke nohavice, kúpanie sa v bazéne, výlety a skoro žiadne povinnosti. To ako sa moje vlasy vďaka slnku menili na blond a ako sa mi vždy opálili len líca. Tie mi zachvíľu začne štípať mráz. Rána sa už ochladili a ja sa vždy neviem rozhodnúť, či si dám tričko s krátkym alebo s dlhým rukávom. Máme nebodaj už začať vyťahovať zimné bundy?

DSC_2558
DSC_2531

S jeseňou sa u nás v rodine spája takisto veľa osláv. Moja sestra, priateľ, mamina, babka...všetci slávia nejaký sviatok. Tak sa v zimných mesiacoch rodina u nás utuží ešte viac. Najťažšie však bude vymyslieť im všetkým darčeky. Tie čochvíľa budeme nakupovať už aj na Vianoce. Ani sa nenazdáme a z jesene sa stane zima. Príde moja stužková (ach, ešte nemám šaty), Vianoce a Silvester. Tento rok sa na tieto sviatky veľmi teším. A dokonca sa teším aj na dušičky. Viem, zvláštne, avšak v ten deň si pripomeniem ľudí, ktorí mi tu chýbaj asi najviac.

DSC_2529 DSC_2522
hat-f&f, "prehoz"-primark, jeans,bag-zara, t-shirt-pull&bear, shoes-parndorf

Tešíte sa z jesene aj Vy?

5 komentárov:

  1. No ale, že jak nám nakoniec tie fotky vyšli :)

    Bari Bircak

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Viki ty choď aspoň fotomodelku robiť, ty si taká krásna žienka! ♥ Skvelé fotky, skvelý outfit a aj ja by som chcela vyzerať v klobúku tak dobre :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne, ja zbožňujem vrstviť a preto sa veľmi teším na jeseň ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásne pončo/kardigán či čo to máš :) aj klobúčik chválim ♥

    OdpovedaťOdstrániť