17. 9. 2015

New in - Fall

_DSC3119

Nákupy miluje asi každá žena, čo si budeme klamať. My sme na jedných boli tento týždeň v Rakúsku v SCS a ja som si asi prvýkrát nakúpila najmenej z našej rodiny. Nenašla som tam totiž nič. čo som chcela a čo sa nachádzalo na mojom wishliste. Aj napriek tomu sa však zo všetkých vecí veľmi teším. A konečne na mne nebudete vidieť len čiernu! Jeseň a zima sa u mňa totiž ponesú v zemitých farbách.

Do SCS-ka sme išli prvýkrát a najmä kvôli Primarku, preto to bol aj prvý obchod, do ktorého sme tam vkročili. Zdal sa mi trochu drahší, ako keď sme v ňom boli naposledy v inom  nákupnom centre. Ale aj tak bol lacnejší ako ostatné obchody.
Nabrali sme si plné košíky vecí a nakoniec sme to všetko pretriedili a zobrali sme si len to, čo sa nám najviac páčilo.
U mňa vyhral tento hnedý prehoz a krásny károvaný šál, rifle, ktoré sú mi ale trochu dlhé a potom také klasické veci ako spodné prádlo, ktoré tam majú za neskutočné ceny a ponožky.

_DSC3116 _DSC3113

Ďalej sme nemohli vynechať Zaru, na ktorú som sa strašne tešila, pretože za posledný rok sa z nej stal môj najobľúbenejší obchod. No veľmi ma sklamala. Žiadne veci ma nezaujali natoľko, aby som si ich kúpila a ak aj áno, cena bola príliš vysoká. No nakoniec som si v detskom oddelení vybrala tento krásny jemnučký teplučký rolák za super cenu.
A v Pull&Bear majú tie najlepšie basic tričká.

_DSC3111

V Bershke som nemohla nechať tieto midi khaki šaty, pretože mi v šatníku zúfalo nejaké chýbali.

_DSC3102

A nakoniec H&M, kde som si ani neplánovala nič kúpiť, pretože ho máme aj tu v Nitre, no pohľad na tieto čižmy ma presvedčil. Dúfam, že ich túto zimu vynosím a nezabijem sa na nejakom ľade.

_DSC3108

Nezabúdajte, že ešte stále prebieha súťaž #healthyvyzva! Viac o podmienkach nájdete TU.

Čo na jeseň nesmie chýbať vo Vašom šatníku?

13 komentárov:

  1. Ten přehoz a šál se mi líbí nejvíc! No povedené nákupy:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten šal je krásny a tie boty obzvlášť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úplne všetko by som si dokázala predstaviť vo svojom vlastnom šatníku, skvelý výber!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie šaty sú úžasné, dúfam, že si ich dnes dáš, haha :D

    Bari Bircak

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super super veci! ani neviem, čo sa mi páči najviac. v Primarku majú naozaj super šály, a za skvelé ceny :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Šály vypadají skvěle! :)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Najviac sa mi páči asi ten sveter. Ale všetky kúsky sú skvelé. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja by som sa chcela spýtať veľmi sa mi páčia tvoje rifle a ja tiež zháňam nejaké a vačšinou nakupuješ v zahraničí alebo aj tu na slovensku? že koľko zhruba dáš za rifle lebo veľmi by som si chcela nejaké kúpiť len neviem že jaký obchod je taký dobrý na rifle lebo nikdy mi nesadne veľkosť :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kupujem aj na Slovensku aj v zahraničí, najčastejšie v detskej Zare alebo v normálnej a najviac som dala za rifle asi 25€ 😊 Ale ešte z Bershky sú super :)

      Odstrániť