26. 9. 2015

GREY CARDIGAN

_DSC3189

V minulom príspevku som Vám básnila o tom, ako sa teším na jeseň, no teraz začínam trochu meniť názor. Ach, aká je vonku zima! Vietor robí neplechu a ešte keď sa k tomu pridá dážď... Ale má to jednu výhodu. Teplé, huňaté svetre. Milujem svetre, niekedy som ich mala plnú skriňu a v poslednom čase som si obľúbila najmä roláky.
Dnes mám na sebe nový sveter z Primarku, požičaný od mojej sestry a v kombinácii s koženkou ma nádherne zahrial-vôbec mi nebola zima. A pritom som pod tým mala tričko s krátkym rukávom.
A tiež ste si mohli všimnúť moje vlasy. Áno, mali byť rovné. Vyše hodiny trápenia sa so žehlením (problémy kučeravých dievčat). Ale samozrejme, keď som vyšla von počasie spôsobilo, že sa hneď zvlnili. Ešte že veľmi neelektrizovali.
Čo Vy a Vaše vlasy počas zimy?

_DSC3171 _DSC3167 _DSC3152 _DSC3147
t-shirt,boots-h&m, cardigan-primark, jeans-bershka, jacket-stradivarius, bag-zara

7 komentárov:

  1. Krásnej outfit, moc ti to sekne :))) jinak já mám s vlasy opačný problém, pořád jsou rovné a nikdy mi nejdou udělat žádné vlnky:(
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc hezké fotky i outfit. :) Taková klasika, tím není co zkazit. Sluší ti to!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc ti to sluší.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Viki sekne ti to a strašně se mi líbí botky :)

    OdpovedaťOdstrániť