6. 9. 2015

Elegant me

_DSC2843

Posledný prázdninový víkend sme mali v rodine krstiny a z toho dňa je aj tento outfit. V opätkoch ma nevidieť často, ale v ten deň som sa v nich cítila ako dospeláčka. Opätky, sukňa a elegantná blúzka. Mnohí by ma nespoznali. Ale presne to mi v mojom šatníku chýba.
Elegancia.
V ten deň som si vyskúšala všetky mamine šaty, ale ani jedny sa mi nehodili. Ja som nemala žiadne. Aby jedno dievča nemalo žiadne elegantné veci? Hanba mi!
Nakoniec som po dome pobehovala v lodičkách a tejto neoprénovej sukni, ktorú som predtým mala len v športovom outfite. Pol hodina do odchodu a ja som stále nebola oblečená a ani namaľovaná. Iste poznáte tie stresy. Nakoniec som našla peknú bielu elegantnú blúzku (ako inak v maminej skrini) a rýchlo som sa namaľovala. S výsledkom som bola veľmi spokojná, cítila som sa pekná. Čo sa často nestáva.
Prečo sme s make-upom istejšie a bez neho sa skoro hanbíme vyjsť na ulicu?

_DSC2846 _DSC2849 _DSC2847 _DSC2842 _DSC2841
blouse-from Rome, skirt-choies, clutch,shoes-zara

Teším sa na Vás pri ďalšom článku! A ozaj mohli by ste mi dať tipy, čo by ste na blogu chceli vidieť :)

6 komentárov:

  1. Pekny outfit.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Outfit je krásný a k tobě se úžasně hodí :) A ty fotky, prostě krása :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. suknička je super :))

    http://baribircak.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je krásný outfit, takové sukně jsem si teď dost oblíbila. Tobě to moc sluší, jsi krásná!! :)

    OdpovedaťOdstrániť