1. 9. 2015

Cvičenie ako trend?

PicMonkey Collage

Prečo sa stalo cvičenie trendom? Cvičíme už len preto, že sa to od nás v tejto dobe očakáva? Bez motivácie, nesprávnych cieľov alebo dokonca preto, aby sme zaujali chlapcov?
Hodiny nezáživného kardia, dlhé minúty lámania si hlavy nad tým, ako sa ktorý stroj používa alebo vyhodené peniaze za trénera, ktorý nevie motivovať. 
Presne to boli moje prípady, keď som s cvičením začínala. A teraz cez leto, keď som si myslela, že sa budem cvičeniu venovať naplno, vykašľala som sa nato. Aj to ma prinútilo zamyslieť sa nad tým, prečo som s tým vlastne začínala. Mala som úplne zlé dôvody. Chcela som tehličky za tri mesiace, zdravé stravovanie bolo pre mňa ako hrôzostrašná diéta, keďže môj deň predtým začínal a končil rožkami a mojimi vernými spoločníkmi boli čokolády (tie 300 gramové). Každý deň som sa budila s tým, že musím cvičiť niečo, čo ma nebaví a vlastne len preto, lebo som vedela, že niekomu to cvičenie zmenilo postavu na nepoznanie. No to, čo funguje u druhých, nemusí fungovať aj u nás.

No aj mňa pohltil tento svetový trend "byť fit". Ale nakoniec som vlastne tomu vďačná. Teraz viem, že to nerobím len preto, aby som mala bruško a zadok modelky z Victoria´s Secret.
Robím to pre seba!
A pre ten pocit, ktorý nastane po dobre odmakanom tréningu.

A prečo to robíte Vy?

1 komentár:

  1. Doteraz som cvičila preto, lebo som sa cítila dobre a sebavedomo, no v poslednej dobe po nástupe na strednú mám strašne veľa povinností, plus ešte sa mamine narodila malá sestrička, takže treba veľa pomáhať a na cvičenie je veľmi málinko času... Ale snažím sa nájsť si ho, lebo viem, že keď cvičím, úplne si zresetujem hlavu bude mi lepšie. :)

    OdpovedaťOdstrániť