10. 9. 2015

Black energy

_DSC2906

Hovorí sa, že čierna farba od nás odháňa zlú energiu. Ja teraz nosím čiernu veľmi často, no aj napriek tomu ma stále prenasledujú negatívne myšlienky. Prečítala som kopu motivačných kníh a aj tak si stále neviem dať do poriadku myseľ, neviem sa tých zlých myšlienok zbaviť. Zlých myšlienok o mne samotnej. O mojej postave, pleti, vlasoch, štýle, o mojej povahe a o mojich chybách.. Neustále dokola sa zasypávam myšlienkami, ktoré mi podkopávajú moje nie vysoké sebavedomie.
Ako to napraviť? Ako s tým bojovať?
Chcem sa to naučiť. Chcem sa naučiť mať rada samú seba, všetky moje nedokonalosti a všetky moje chyby. Chcem sa naučiť byť pozitívnou osobou s pozitívnymi myšlienkami.
Mal niekto z Vás rovnaký problém? Ako ste ho vyriešili?

P.S.: Vždy sa snažím napísať pozitívny príspevok, ale dnes nie. Dnes som Vám chcela ukázať, že aj keď sa na fotkách usmievam, za nimi som stále len dievča s takými istými problémami ako majú ostatní.
PicMonkey Collage1 _DSC2904 PicMonkey Collage
blouse - newyorker, trousers - lindex, shoes - zara, jacket - holy, bag - mango

6 komentárov:

  1. Takéto pocity mám neustále, aj keď sa snažím mať rada samú seba. Občas mám obdobie, kedy som so sebou spokojná, ale potom aj tak príde čas, kedy si pomyslím, že som úplne neschopná, moje články nemajú zmysel a moja existencia taktiež. Liek na to asi neexistuje, mne sa to vždy vracia, ale niekedy prevažujú tie spokojná dni a ja sa z nich teším, keď prídu! Inak si nádherná, opäť podarený outfit, zbožňujem čiernu ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už som si myslela, že som sama! Ja viem, že raz to dokážeme a budeme mať už len tie spokojné dni :*

      Odstrániť
  2. Krásny outfit aj článok :) Veľmi sa mi páči celočierny outfit ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. https://www.ted.com/talks/meaghan_ramsey_why_thinking_you_re_ugly_is_bad_for_you?utm_campaign=social&utm_medium=referral&utm_source=facebook.com&utm_content=talk&utm_term=social-science

    NIKTO z nas nie je dokonaly, tym padom sme každy niečim vynimočny.:) Nehovorim, aj ja mavam zle dni, myšlienky.. No potom sa ozaj zamyslim
    Ako mala som mala babiku, ktora mala akoby jazvu na nohe - strašne som za to plakala, že je chybna.. Nie dokonala ako ostatné. Ocino mi vtedy povedal, že práve preto, že má svoju vadu, je jedinečna.. Nik taku nema, som naozaj jediná čo ju má.. takže JE unikátna.
    Nikto nie je ako si ty, ako som ja, ako je ktokolvek koho poznaš, stretneš, vidiš... Líšime sa od farby pleti až po tie drobnosti, ktoré nás robia tou osobou, ktorou sme. Nechci to meniť, si to jednoducho ty. Ludia si ťa pamätaju vďaka tomu napriklad že máš tie kučeravé vlasy - ja som ťa tiež vďaka nim dnes spoznala z dialky :)
    Samozrejme je prvorade ako sa citiš ty,.. ale to, že keď sa nam niečo zda byť nedokonale neznamena že to nedokonale je. Pozname sa najlepšie, vidime na sebe každy centimeter, ale veci sú vždy krajšie ak ich vidime s odstupom - dokopy tvoria tu dokonalosť.
    To jednoducho sme. :)
    (video si pozri/te/ tiež určtite ) ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aká si krásna! Máš aj skvelé vlasy <3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Máš skvělý blog, nechápu, že jsem na něj ještě nenarazila, stávám se pravidelnou čtenářkou:)
    jinak outfit ti moc sluší!
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť