3. 9. 2015

Back to school

_DSC2836

Tak a už nám to začalo. Dlhé učenie sa, nudné hodiny, ukradnuté desiaty, hádky kvôli známkam a naše obľúbené výlety. Škola má svoje výhody aj nevýhody. Niektorí hovoria, že bez školy nič nedokážeme a iní zas tvrdia, že škola nám je aj tak na nič. Ja mám to šťastie, že moja škola je pre mňa školou života. Samozrejme sa veľa venujeme aj učeniu, strašne veľa rysujeme a všetko ostatné, ale myslím, že z toho aj tak všetko raz zabudnem. No to na čo nikdy nezabudnem, sú rady do života, ktoré sa skrývajú v našich rozhovoroch s profesormi. Stredná škola nás naozaj pripraví nielen na vysokú, ale aj do dospelosti. Naučíme sa byť zodpovednými, znášať autoritu (to som sa ešte stále nenaučila) a pomôže nám postaviť sa na vlastné nohy. Teda toto všetko mi zatiaľ dáva moja škola. A ja sa neuveriteľne teším na každý jeden deň v nej a na tento posledný rok, ktorý chcem, aby trval čo najdlhšie.
Ak sa Vám na Vašej škole nepáči a lezie Vám tam všetko na nervy, nevadí. Hlavne si ju užívajte, pretože vysoká už rovnaká nebude (hádam mi dajú vysokoškoláci za pravdu) a v práci si nikdy neužijete toľko zábavy.
Takže ak ma sledujú nejakí prváčikovia, držím Vám palce a snažte sa zo školy vyťažiť, čo najviac spomienok.
Mladí sme len raz!

A ozaj, minule som pridala nové video, keďže ste ma pri predchádzajúcom videu (TU) v natáčaní podporili. Nové video nájdete TU. Ďakujem Vám za pozretie a dúfam, že sa Vám bude páčiť.

_DSC2823

A teraz k outfitu. Túto tuniku, alebo ako by som to nazvala, mám už straaašne dlho. Lenže predtým vyzerala úplne inak a bola už na vyhodenie. Povedala som si, že to s ňou ešte skúsim a nechala som si ju upraviť podľa mojich predstáv - aby mi pekne padala z pliec. Tento outfit vznikol úplnou náhodou, keď som chcela spraviť radosť babičke, ktorá mi ju opravovala a obliekla som si ju k nej na návštevu. Bolo zimšie, tak som si dala dlhé rifle a obula som si tie najpohodlnejšie topánky na svete.
Mne osobne sa tento outfit strašne páči a odvtedy som ho mala na sebe hádam už trikrát.

Obliekate si aj Vy niekedy rovnaké veci viackrát za sebou alebo sa stále snažíte vymýšľať niečo nové?

_DSC2821 _DSC2817 _DSC2819 _DSC2825 _DSC2838 _DSC2827
top-new yorker, jeans-zara, shoes-alcott, bag, sunnies-h&m

Teším sa na Vás v ďalšom článku! Môžte sa tešiť na niečo nové! Stay tuned..

7 komentárov:

  1. Sluší ti to :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som teraz prvacka na gymnaziu a som tam dva dni a uz je to drsne 😄 a ty kde chodis na skolu viki? ❤❤ inak dokonale ako vzdycky 😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja chodím na stavebnú priemyslovku :) ďakujem :*

      Odstrániť
  3. Ty si proste perfektná, zbožňujem tvoj štýl. Neskutočný blog a neskutočná inšpirácia!
    Len tak ďalej, veľa úspechov! :)

    Izabell │MY DIARY/klik/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ti veľmi pekne, takéto slová vedia strašne potešiť :*

      Odstrániť
  4. ahoj outfit je veľmi príjemný a pristane ti!! :))

    Michellee's kingdom

    PS: na mojom blogu práve prebieha giveaway
    http://michelleeskingdom.blogspot.sk/2015/09/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To poznam na strednej je to uplne ine ako na vysokej ale mne sa zas naopak ten vysokoskolsky zivot paci ovela viac mozno je to tym ze mame ovela viac volna aj ked ucenie je potom narazove :-) v kazdom pripade maturitny rocnik uzivaj ten je z nich najj :-)

    OdpovedaťOdstrániť