28. 8. 2015

Sporty Black

_DSC2809
Ahojte! Tento outfit som mala na sebe počas týchto chladnejších dní, kedy ani nesvietilo slnko, ale ani nepršalo. Preto som zvolila kombináciu šortiek a mikiny v mojej obľúbenej čiernej. Outfit pôsobil športovo, tak som si vzala Air Forcy, ruksak a nasadila šiltovku. Cítila som sa v tom veľmi pohodlne a zároveň som nemala pocit, že vyzerám, akoby som práve vyliezla z postele. Aj keď posledné prázdninové dni netrávim inak ako v nej. Najprv som si povedala, že si ich ešte užijem, ale nakoniec som veľmi rada, že som si naozaj oddýchla tak, ako sa má. V posteli, s dobrým filmom/seriálom a s kopou dobrého jedla - sladkostí (raz za čas si treba dopriať).
Začala som pozerať Keeping up with the Kardashians a celkom sa mi to zapáčilo, sledujete to niekto? 
Inak mám pre Vás už naplánovaných veľa článkov a veľmi sa teším, kedy Vám všetky ukážem! Dokonca znova začnem písať fitness články, ktoré Vás podľa štatistík veľmi bavia.

_DSC2811 PicMonkey Collage _DSC2802

_DSC2799

_DSC2793
sweatshirt-tally weijl, shorts-?, shoes-nike, backpack-pull&bear, cap-new era

2 komentáre: