8. 8. 2015

Shopping wishlist

My current wanties
Odkedy som objavila čaro wishlistov, pred každými veľkými nákupmi si jeden vytvorím. Potom presne viem, čo chcem a nezdržujem sa hlúposťami. Tento mesiac máme v pláne prvýkrát navštíviť SCS vo Viedni. Plánujem určite zájsť do Primarku, aj keď som mala na ich veci dlhú dobu zlý názor, topánky a bižutériu by som si tam rada nakúpila. Potom to bude určite Zara, Hollister, Alcott, Bershka, Pull&Bear a Nike.

Tentokrát som sa rozhodla nakúpiť si viac elegantných vecí. Už mám 18 rokov a stále mi podaktorí hovoria, že nato nevyzerám. Možno je to tým, že sa nemaľujem alebo tým, že som ostala stále tým 16 ročným dievčaťom v štýle obliekania. Je načase sa snažiť byť trochu ženou! Takže na mojom wishliste nechýbajú topánky na vysokom opätku a elegantné kabelky. Konečne by som si chcela kúpiť poriadnu bielu košeľu alebo blúzku, pretože mám len jednu a to z detského H&Mka, dokonca chlapčenského!
Rozhodla som sa, že začnem nosiť viac bižutérie, pretože vie pekne ozvláštniť outfit, pravdepodobne budem siahať po zlatej.
Nutne potrebujem novú peňaženku a plavky, pretože oboje mám už v katastrofálnom stave.
Na babách z ACOS sa mi strašne zapáčili elegantné vesty, no vzhľadom k mojej výške si vôbec neviem predstaviť, ako by som v tom ja vyzerala.
Na jeseň a zimu budú veľkým trendom nohavice culottes, čo si o nich myslíte?

A čo je práve vo Vašom wishliste?

1 komentár: