20. 8. 2015

Keep it simple

_DSC2753
Ak je zlé počasie, prvé po čom siahnem je koženka. Tou podľa mňa nikdy nič nepokazíme, pretože sa hodí ku všetkému. V zlom počasí taktiež upadá moja fantázia vymýšľať kreatívne outfity, ide predovšetkým o to, aby mi nebola zima a aby mi bolo pohodlne. Preto kombinácia čiernej bundy s obyčajnou blúzkou, sivými rifľami a teniskami bola pre mňa dnes jasnou voľbou.
Pevne dúfam, že sa nám počasie ešte upraví, pretože máme posledných 12 dní do konca prázdnin a musíme si ich ešte užiť!
Hlavne my, čo sme neboli nikde na dovolenke.

Chystáte sa ešte niekam alebo ste už na dovolenke boli? Ak áno, kde?

PicMonkey Collage _DSC2751 _DSC2749 _DSC2774
jacket-holy, blouse-newyorker, jeans, clutch-zara, shoes-nike

6 komentárov:

  1. Viki ty si taaaaka kraaasna!!! A cely outfit je super, uplne podla mojho gusta :) tlieskam!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásna si! :) Tvoj blog som našla asi tak pre týždňom a všetko som si už aj prečítala a obľúbila som si tvoj blog :) !!! LEN TAK ĎALEJ :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne! To ma vždy veľmi poteší :)

      Odstrániť
  3. Jéé, super botky :) My jsme byli v červenci v Egyptě s přítelem a ještě jsme někam chtěli vyrazit v září, ale nakonec místo toho vyrazíme k moři v lednu, tak už se moc těším :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. veľmi pekný outfit :) čierno-biela kombinácia nikdy nič nepokazí
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť