14. 8. 2015

BLUE SHORTS

_DSC2713
Nájsť správne kraťase je pre mňa veľký problém. Jedny mi odstávajú, druhé sú veľmi úzke a z ďalších mi trčí úplne zadok. Keď už mi kraťase sadnú, nepáči sa mi buď farba alebo mi na nich jednoducho niečo vadí.
Tieto kraťase patria mojej sestre a sú mi trošku veľké a odstávajú mi. No práve to sa mi na nich páči. Nie sú úplne upnuté, keď si sadnem, dokážem v nich dýchať a majú veľmi peknú farbu. Na takéto letné večery sú ideálne. Zbytok outfitu tvorí len jednoduché biele tričko a biele sanádlky s kamienkami, okuliare a kabelka do ruky (ako sa jej povie?).

Ako to máte s kraťasmi Vy?


_DSC2720 _DSC2712 _DSC2718 _DSC2708 _DSC2723
shorts-pull&bear, t-shirt-mango, shoes-superga, bag-zara, sunnies-h&m

3 komentáre:

  1. Pozeram na fotky a ulicu odtial byvam, mozno na teba niekedy natrafim :D na kabelku poznam len aj vyraz clutch...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc hezký, jednoduchý, letní outfit! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jsi krásná! Tyhle kraťasy vypadají super:) jednoduchý a krásný outfit

    OdpovedaťOdstrániť