10. 8. 2015

BLACK BLOUSE

_DSC2679
V tomto teple ani neviem, ako sa mám obliekať. Väčšinu dní trávim buď v pracovnom oblečení alebo v plavkách. Dnes som bola na skok v meste a mala som chuť na niečo elegantnejšie. Ku krátkym nohaviciam som si dala čiernu blúzku a keďže som vedela, že v meste nebudem dlho, obula som si čierne lodičky. Ak ste videli môj wishlist, viete, že mám v pláne kúpu ďalších topánok na opätku. Takže elegantnejšie outfity sa potom budú asi objavovať častejšie.

Čo preferujete viac Vy - elegantný alebo športový outfit?


_DSC2700 _DSC2686 _DSC2677 _DSC2670
blouse-newyorker, shorts-h&m,bag, shoes-zara

2 komentáre:

  1. Outfit je krásny, no mňa aj tak najviac zaujali tie úžasné slnečné okuliare!! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Strašně se mi líbí ta kabelka a košile :)

    OdpovedaťOdstrániť