5. 8. 2015

BLACK DRESS

_DSC2632
Ahojte! Po dlhšej pauze sa konečne opäť môžem venovať blogu. Strašne mi to chýbalo, kade som chodila, čerpala som inšpiráciu na nové príspevky a už len čakám, kedy Vám všetko ukážem.
Toto sú moje posledné prázdniny na strednej škole, tie ďalšie sa už budem pravdepodobne sťahovať na nejaký intrák a zháňať si robotu. Síce sa tieto prázdniny nezačali tak, ako som chcela, no ešte stále máme mesiac pred nami a dúfam, že si ho poriadne užijem.
odkedy som sa vrátila z Nemecka, tak sa mi to zatiaľ darí. Začala som znova chodiť do posilky (konečne!), von s kamoškami a znova som si našla brigádu. S priateľom dokonca plánujeme našu prvú spoločnú dovolenku, tak ak máte nejaké tipy, kde nájdeme kvalitu za slušnú cenu, určite mi dajte vedieť do komentáru.

Dnes som tiež deň využila produktívne a okrem tréningu v posilke, kde zo mňa totálne tieklo, som stihla ísť do kina na Mimoňov (ešte stále som ale nevidela Magic Mike XXL), stretnúť sa s kamoškou a dokonca aj nafotiť outfit. Počasie bolo nevydržateľné úžasné a tak som zvolila len ľahké šaty a šnurovacie sandálky.

_DSC2628 _DSC2623 _DSC2622 _DSC2621 _DSC2624
dress,bag,sunnies,belt-h&m, shoes-mango

1 komentár:

  1. Nádherný outfit!!

    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/makeup-10x-jinak-paletka-e-style-charm.html

    OdpovedaťOdstrániť