14. 7. 2015

Grey crop-top

_DSC2468 | by vikibatalik

Vždy keď začínam písať článok, chcem, aby mal nejakú pointu, aby to nebolo len o tom, čo mám na sebe. No niekedy proste nemám nápady. Tak ako nemám nápady na outfity. Môj štýl je veľmi jednoduchý a odkedy mám blog, nosím na pleciach obrovský balvan pochybností. O tom, či môj štýl je hodný blogerky. Neviem. Len Vám prezentujem to, čo rada nosím a viem, že väčšine sa to nepáči, pretože blogerka by mala nosiť niečo zaujímavejšie a výstredné a bláznivé!

Dnes sme sa na chvíľku vybrali do mesta, tak som si obliekla len niečo jednoduché a pohodlné. Obyčajný sivý crop-top, k tomu Levi´s kraťase, ktoré zbožňujem a Air Forcy (najpohodlnejšie topánky na svete!). Okolo pása som si uviazala košeľu, keby mi je náhodou zima, ale vôbec som ju nepotrebovala. Dnes nám krásne svieti slniečko a dúfam, že to tak ostane do konca týždňa.







crop,sunnies-h&m, shirt-pull&bear, shorts-levi´s, shoes-nike

Teším sa na Vás pri ďalšom článku :)

10 komentárov:

  1. Si neuvěřitelně krásná a naprosto zbožňuju tvoje vlasy!!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Náhodou mě se to moc líbí a naopak právě výstřední outfity nemám ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Opravdu skvělý outfit! Ten crop top je naprosto úžasný. :) A fotky jsou také velmi povedené. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mne sa tento outfit páči :) ako sa hovorí- v jednoduchosti sa skrýva krása
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Podľa mňa sa ten crop top do mesta vôbec nehodí, pôsobí veľmi športovo, ako oblečenie na cvičenie.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Obkec k fotkám dokonale vystihuje moje aktuálne pocity ;D Podľa mňa je zbytočné riešiť, či sa niekomu tvoj outfit páči alebo nie, ak si s ním ty sama spokojná :) Tiež si nemyslím, že blogger/ka by nasilu mal/a byť v niečom extravagantnom, výstrednom alebo bláznivom ak sa na to necíti. Móda je predsa o výbere :) Ja odkedy som si založil blog, tak stále sledujem nejakú kritiku spojenú s tým, že nie som dosť dobrý, že moje outfity sú obyčajné a ničím inovatívne...založil som si ho ale predovšetkým sám kvôli sebe a tomu, že ma to baví...a baviť to baví zrejme aj teba, a minimálne mne a pár ďaalším ľudom sa to aj páči :))

    BTW. tvoj outfit je podla mna super! A košela je perfektná, ale to asi aj preto, že na baby vo "flanelkách" mám slabosť :D A máš fakt krásne vlasy ;)

    www.untilyouhateme.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti veľmi pekne! Veľmi ma to potešilo a chápem presne tvoje pocity :)

      Odstrániť
    2. Nie je začo :)) Rád som potešil ;)

      www.untilyouhateme.blogspot.com

      Odstrániť
  7. podle mě vcelu jednoduchý a takový městský outfit, prostě super ! :)

    www.lifebythomas.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť