22. 7. 2015

Denim vest

_DSC2586

Táto vesta mi leží v skrini už dosť dlho. Vôbec som nevedela s čím ju skombinovať, a preto som ju nenosila. Zobrala som si ju so sebou do Nemecka s dúfaním, že ju nejako využijem. Dnes sme vybehli na rýchly obed a môj all black outfit pekne dotvorila. Obliekla som sa síce jednoducho, ale znova pohodlne, čo je teraz u mňa na prvom mieste.
Už v druhom príspevku na mne vidíte crop top. Cez leto som si nejak zamilovala ich nosenie, ale vždy ich kombinujem len s vecami, ktoré majú vysoký pás.
Čo si myslíte o crop topoch Vy?

_DSC2617 _DSC2618 _DSC2614 _DSC2608 _DSC2605 
denim vest-?, crop top, bag-h&m, long skirt-zara, shoes-nike

4 komentáre:

  1. Vestička je super a dlouhá sukně se mi taky moc líbí, je to skvělý. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super, podle mě ti moc sluší! Mám v plánu si ji taky pořídit.

    Summer Reading

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi pekné :) aj ja crop topy nosím len s vecami, ktoré majú vysoký pás
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Proste denimové vesty a bundy sa nikdy z módy nestratia, vždy budú in a vždy budú na ľuďoch vyzerať výborne, ako aj na tebe Viki:)

    http://baribircak.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť