10. 6. 2015

Random snaps from Rome + Video

Ahojte! Dlho som uvažovala, či začať s natáčaním na YouTube a či to bude mať vôbec zmysel. Dlho som sa k tomu odhodlávala, dokonca som skúšala aj niečo natáčať, ale kvôli môjmu perfekcionizmu sa mi nič moc nepáčilo. Keď sme ale išli do Ríma a ja som sa tešila na to, koľko fotiek nafotím, mamina mi navrhla, či by som niečo nenatočila a nedala to na YouTube. Bola som prekvapená, že mi to navrhuje, ale ten nápad sa mi zapáčil. Ak to nedám na YT, aspoň budeme mať pekné video z dovolenky. Kvôli jednej chybe pri nahrávaní mi však nešiel na videá zaznamenať zvuk a tak som prišla o pár pekných záberov.
 Dúfam, že sa Vám aj napriek tomu bude moje video páčiť a že pocítite atmosféru Ríma na vlastnej koži. Pripájam ešte pár fotiek, ktoré sa ešte na blogu neobjavili :)



















Budem rada za každý Váš názor, pozitívny aj negatívny :) Teším sa na Vás pri ďalšom článku!

2 komentáre: