30. 6. 2015

Last school day

_DSC2219
Ahojte! Dnes sme oficiálne ukončili školský rok a začali sa prázdniny. Asi prvýkrát mi bolo ľúto, že školský rok končí a že svojich spolužiakov a triednu dlho neuvidím. Každý sa rozlezieme do iných kútov sveta/Slovenska/domu a stretneme sa už vo 4. ročníku. Bude zo mňa maturantka! Ešte pred pár mesiacmi som si hovorila, ako veľmi sa teším, keď z tejto školy vypadnem a pôjdem na vysokú. Ale čím viac sa ten čas rozhodovania sa a lúčenia sa blíži, tým mám väčšie obavy. Absolútne neviem, čo ďalej so svojím životom. Neviem akú vysokú si vyberiem, neviem aké šaty si kúpim na stužkovú (z toho som už naozaj nervózna) a neviem, či vôbec zmaturujem (určite zbytočne stresujem).
Aké pocity ste mali zo skončenia školy a maturity Vy?

Na koniec školského roka sme sa na základnej vždy módili a hlavne v poslednom ročníku. Na strednej to už tak vážne neberieme, a preto som zvolila športovo-elegantnú kombináciu bielej chlapčenskej košele, nohavicových šortiek a mojich nových Air Force-ov (celý haul z Ríma TU), ktoré som si zamilovala.
Odkedy mám nový červený rúž nosím ho skoro stále (mohli ste vidieť na mojom instagrame).
Ako ste na tom s červenými rúžmi Vy?

_DSC2205

_DSC2209
shirt, shorts, sunnies-h&m, shoes-nike, bag-mango
_DSC2214 

_DSC2227 

_DSC2229

Na záver ešte jedna otázka: čo plánujete na prázdniny?
Teším sa na Vás pri ďalšom článku :)

4 komentáre:

  1. Bože ty si krásná! Líbí se mi ty kraťásky s kombinací Nike botiček, udělá to pěkný dojem celkového looku:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi pekný outfit :)
    tiež už tie konce školského roka tak vážne neberiem, čo sa oblečenia týka . :D a veď aj načo ..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Presne ten problém so skončením školského roka som bola aj ja! vitaj v klube maturanti 2016. To dáme jak nič a (ne)budeme plakať za školou :/

    OdpovedaťOdstrániť