5. 6. 2015

How to drink more water? | 5 tips

PicMonkey Collage

Ahojte! Dnes mám pre Vás pár tipov, ako sa naučiť piť viacej vody. Mali by sme denne vypiť minimálne 2L-2,5L vody. Mne osobne robí problém vypiť aj 1L vody za deň, nehovoriac o tom, že je to príšerne málo. Tak som si spísala veci, o ktorých si myslím, že mi pomôžu v tom, aby som sa naučila vypiť aspoň 2,5L vody. Ak máte niektorá rovnaký problém ako ja, poďte do toho so mnou :)

1. Zober si fľašku všade so sebou
Ak budeš mať vodu stále na očiach, nemôžeš na ňu zabudnúť. 

2. Kúp si peknú fľašku
Určite sa mi pije lepšie z nejakej peknej fľašky, ktorá je pevná a nikdy ma nezradí tým, že vytečie, ako z nejakej plastovej (neznášam, keď sa mi pokrčí a vydáva pri pití divné zvuky).

3. Nastav si budík
Napríklad na každú hodinku. Pripomenie ti, že sa máš napiť a keď ti to už začne liezť na nervy, budeš to robiť automaticky.

4. Ráno vypi aspoň pohár vody
Vždy po zobudení. Sprav z toho svoju rutinu. Viem, voda vtedy chutí hnusne (teda aspoň mne), ale môžeš si ju ochutiť ovocím. Naštartuje to tvoj organizmus do skvelého dňa!

5. Skús limonádu
Stále dokola tá istá obyčajná chuť vody. Dochuť si ju napríklad citrónom, jahodami alebo malinami. V kombinácii s mätou je tá chuť neopísateľná!

Prajem Vám pekný zvyšok dňa a teším sa na Vás v ďalšom článku :)

6 komentárov:

  1. Také si do flašky z vodou vždycky přidám nějaké ovoce, už se těším až porostou jahody :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jojo na mě taky funguje mít pěknou flašku a tahat jí s sebou. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kde majú pekné fľašky? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na rôznych internetových obchodoch, v predajniach so športovými potrebami alebo napríklad v Kiku alebo Ikei :)

      Odstrániť
  4. aj u mňa funguje pekná flaška s ovocím :) inak máš dobrý blog:)
    http://victoriaurmin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť