17. 6. 2015

Haul z Ríma | Video

Ahojte! Dnes mám pre Vás ďalšie video, tentokrát haul z Ríma. Video som natáčala niekoľkokrát, pretože bolo cítiť, aká som nervózna. Stále to nie je stopercentné, no aj tak dúfam, že sa Vám video bude páčiť. 



V Ríme nájdete rôzne obchody od tých lacnejších (Zara, Mango, H&M...) na Via del Corso až po tie drahšie (Valentino, Chanel, Prada..) na Via Condotii (pri týchto obchodoch som plakala a slintala zároveň!). Sem-tam sa objavia aj obchody s talianskou módou, ktoré ma ale nijako neoslovili. Zato moja krstná aj maminka si tam kúpili veľmi pekné a elegantné veci, najmä blúzky, ktoré sú krásne prievzdušné a splývavé. Dávajte si však pozor na otváracie hodiny! Niektoré obchody zatvárajú už o 19:30 a to aj cez týždeň, niektoré až o 21:00.

Chcela by som natáčať videá častejšie, tak Vás prosím o Váš názor. 

Myslíte si, že by som mala natáčať videá na YT? Ak áno, aké typy videí by ste uvítali?

Bola by som veľmi rada, keby vyjadríte svoj názor a pomôžete mi zlepšovať sa :)

7 komentárov:

  1. Moc hezké věci jsi pořídila, úplně se do Říma těším! :) Jinak jsi sympaťanda s nádherným hlasem, určitě více videí! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. si strašne zlatá :) kľudne natáčaj aj vlogy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Náhodou je to strašně super. Vůbec tě neznám, viděla jsem tě poprvé a musím říci, že jsem moc ráda, že jsem na tebe narazila :) Jsi strašně moc úžasná, sympatická a krásná! .) A já slovenštinu miluju a úplně krásně se na to kouká, určitě toč dál! :) Jinak když si koupím bílé boty, tak je také moc nechci nosit, protože se bojím, že je zašpiním. :D A moc se mi líbí ty topánky na konci a pruhované tričko :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Achjo, ale nevím proč, ale chtěla jsem dát follow, ale nezobrazuje se mi too, co mám dělat, nééé :(

      Odstrániť
    2. Áááá, sláva, už se mi to tu konečně načetlo, promiň, že spamuju a píšu si tu pro sebe :D

      Odstrániť
  4. ja hovorím ÁNO! :)

    http://baribircak.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten haul sa ti podaril, vybrala si si skvelé kúsky a na videu pôsobíš veľmi milo a sympaticky, normálne mám chuť ťa spoznať osobne! Len tak ďalej, určite chcem vidieť viac takýchto videí:)

    OdpovedaťOdstrániť