15. 6. 2015

Boho Chic

_DSC1983

Ahojte! Minulý týždeň bol pre mňa taký hektický, že som sa stále sústredila len na negatívne veci a úplne som zabudla vnímať maličkosti, ktoré by ma za iných okolností potešili alebo mi spríjemnili deň. Napríklad to, že mi dve neznáme dievčatá pochválili instagram (nájdete ho TU). To, že máme konečne napustený bazén a môžme sa kúpať. To, že dievča, ktoré som nevidela strašne dlho ma zastavilo a povzbudilo ma k tomu, aby som prispievala na blog častejšie. To, že sa môžem prejedať melónu. To, že som si kúpila nový klobúk. To, že mi farba nechtov ladí s novými espadrilkami.
Keď si na tieto veci z posledného týždňa spomeniem dnes, vyčaria mi úsmev na tvári.

Nesústreďujte sa na všetky zlé veci, ktoré sa dejú okolo vás. Radšej sa sústreďte na tie maličkosti, ktoré spravia Váš deň krajším a vyčaria Vám úsmev na tvári!

PicMonkey Collage

A teraz už k outfitu. Okrem kabelky a opasku som od hlavy až po päty oblečená v novom. Strašne sa týmto veciam teším, pretože presne vystihujú môj letný štýl - boho. Šaty sú krásne prievzdušné, vôbec mi v nich nebolo teplo, dajú sa doplniť opaskom ako som to spravila ja, naopak bez neho sú voľné a vhodné na nejakú opekačku (skryjú plné bruško). Z topánok som úplne nadšená! Dajú sa kombinovať na toľko spôsobov, že už teraz viem, že ich toto leto ani nevyzujem. Klobúk a okuliare sú neodmysliteľnou súčasťou leta, mne najviac pripomínajú dovolenky, kde tieto veci nosím stále. No a moja obľúbená kabelka, ktorá mi niekedy pripomína tú bezodnú Hermioninu, pretože sa do nej vojde naozaj všetko!


_DSC2010

_DSC2001

_DSC1995
dress, shoes-mango, bag, belt, sunnies-h&m, hat-c&a
_DSC1993

_DSC1989

_DSC1988

_DSC2011

_DSC1984

Ak máte dnes smutný deň, myslím, že toto video by Vám mohlo zdvihnúť náladu (klik SEM)!
Teším sa na Vás pri ďalšom článku a ďakujem Vám za všetky komentáre!

6 komentárov:

  1. krásna si veľmi! a tie šaty sú nádherné. tiež milujem takýto štýl.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja vždy hovorím, že bez maličkostí by sme nemohli byť - maličkosti vždy tvoria celok, ...či už ide o radosť alebo aj napríklad outfit :)
    Maličkosti, ktoré tvoria tento look sú super, teším sa na ďalší post :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc mě zaujal tvůj blog, dávám odběr i za krásné fotky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úúú boho ja môžem, takže veľmi chválim ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. skvely outfit, vse se mi libi:) slusi

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť